MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Meshuggah, Dillinger Escape Plan & Between The Buried and me

zoeken in:
Een gouden trio! Hier kijk ik heel erg naar uit, ik ga iig zodirect een kaartje scoren. Zaterdag 21 Juni in de 013, voor 25 euro. Wie gaat!

Er staat een foutje in de titel (kan je misschien nog snel weg editten?); verder was ik van plan naar Meshuggah+DEP te gaan maar dan werd het optreden afgezegd omdat de gitarist van DEP zijn voet brak tijdens de opnames van die videoclip... nieuwe datum past me niet dus helaas.

Oei nee dat kan ik niet editten, helaas. En jammer dat je er niet bij kan zijn. Ik ga alleen al voor BtBaM. Die shizzle is geniaal

Komen ze ook ergens anders?

(en foutje wegge-edit )

wow dit is wel heel vet, ik zal kijken of ik er naar toe kan

12 april start de VVK

Aardige package, ik zet 12 april en 21 juni vast in de agenda.

Improve
Meshuggah moet ik zeker live gaan zien, lijkt me echt super vet!
Alleen de andere bands boeien me wat minder, ik vind 25 euro ook best prijzig. En dat het in de middag plaats vindt is ook wel jammer, schijnt te maken te hebben met het ek voetbal. Toch maar zaterdag een kaartje kopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.