Muziek / MusicMeter Live! / six organs of admittance, Joanna Newsom ea.
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 16 april 2005, 17:13 uur
tja morgen alweer in paradiso, wie is er...
ik iig wel...je mag me aanspreken, ik bijt niet
en zo zie ik er dus uit
ik iig wel...je mag me aanspreken, ik bijt niet

en zo zie ik er dus uit
0
ElMeroMero
geplaatst: 16 april 2005, 17:30 uur
Ik ben morgen van de partij 
Euh, ik heb geen plaatje van mezelf beschikbaar maar als ik je zie kom ik wel even "hai" zeggen

Euh, ik heb geen plaatje van mezelf beschikbaar maar als ik je zie kom ik wel even "hai" zeggen

0
geplaatst: 17 april 2005, 02:43 uur
Net terug van Motel Mozaique. Joanna Newsom is GEWELDIG! Six Organs is GEWELDIG! Mocht je er eerder zijn en Jens Lekman nog kunnen meepikken: hij is GEWELDIG. Lekman's optreden was het hoogtepunt van de avond.
0
ElMeroMero
geplaatst: 18 april 2005, 00:33 uur
Jawel, en Sietse hield woord door mij niet te bijten 
Verder was het optreden van Six O kort maar wel krachtig, de heer en mevrouw van White Magic hielden zich meer bezig met somber voor zich uitstaren en zwaaien met wijnflessen/joints dan muziekmaken en Joanna Newsom was simpelweg hartveroverend.
Ik zinder momenteel nog steeds een beetje na van de betovering die Joanne Newsom aan het publiek oplegde door haar feërieke verschijning en voordracht. Magnifiek gewoon.

Verder was het optreden van Six O kort maar wel krachtig, de heer en mevrouw van White Magic hielden zich meer bezig met somber voor zich uitstaren en zwaaien met wijnflessen/joints dan muziekmaken en Joanna Newsom was simpelweg hartveroverend.

Ik zinder momenteel nog steeds een beetje na van de betovering die Joanne Newsom aan het publiek oplegde door haar feërieke verschijning en voordracht. Magnifiek gewoon.

0
Sietse
geplaatst: 18 april 2005, 00:55 uur
het was echt heel tof (op een 40 minuten White Magic na dan)
Six Organs was echt fantastisch...ondanks de korte duur toch heel mooi en zeker de moeite waard. Wat is die gast goed en snel op zijn gitaar.... en dan ook nog eens de laagste snaar zo stemmen dat een keer aanraken een hele mooi drone vormt.
Six Organs was echt fantastisch...ondanks de korte duur toch heel mooi en zeker de moeite waard. Wat is die gast goed en snel op zijn gitaar.... en dan ook nog eens de laagste snaar zo stemmen dat een keer aanraken een hele mooi drone vormt.
0
geplaatst: 18 april 2005, 01:13 uur
Mooie verhalen, mensen! Als ik dit zo lees was de avond in Paradiso een soort van mini-MotMoz, maar daardoor misschien wel des te persoonlijker. Want hoe je het ook wendt of keert: in het druk dichtgepakte programma van Motel Mozaique waren er veel 'zappers' die zomaar even langs Joanna en Six Organs vlogen op weg naar de volgende act.
0
geplaatst: 18 april 2005, 10:22 uur
Helaas hebben we Joanna Newsom niet meer afgewacht, omdat dat wat laat werd en noch six organs noch white magic ons erg konden boeien. Jens Lekman en Herman Düne dan weer wel. Wat ik verder nogal bizar vond, was dat Jens Lekman met zijn band maar een half uurtje mocht spelen, terwijl er na hem 2 uur lang niets geprogrammeerd stond. Hij was zo sympathiek om op straat naast paradiso enkele liedjes op ukelele te spelen, en zo die teleurstelling al weer snel deed vergeten.
0
Sietse
geplaatst: 18 april 2005, 11:07 uur
Ik heb dat dus niet gezien, dat Jens Lekman en Herman Düne.
Logisch dat hij echter vroeger moest stoppen, want er moest alweer opgebouwd worden voor de acts later die dag. En natuurlijk ook een soundcheck wordeng edaan, waar ze tevens om 20.15 pas mee klaar waren.
Jammer dat je Six Organs niet zo vond...white magic, tja daar hebben we het gewoon niet meer over.
Logisch dat hij echter vroeger moest stoppen, want er moest alweer opgebouwd worden voor de acts later die dag. En natuurlijk ook een soundcheck wordeng edaan, waar ze tevens om 20.15 pas mee klaar waren.
Jammer dat je Six Organs niet zo vond...white magic, tja daar hebben we het gewoon niet meer over.
0
geplaatst: 19 april 2005, 10:42 uur
Ach het eerste nummer van six organs beloofde nog wel wat maar daarna verveelde het mij een beetje. En dat Jens met zijn band om kwart over 6 moest stoppen terijl six organs om half 9 begon vind ik nog steeds zwaar overdreven.
* denotes required fields.