Muziek / MusicMeter Live! / Programmering Rotown
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:23 uur
Hm, 5 oktober is m'n broer jarig. Misschien een idee als kado als ik tegen die tijd niets beters weet te verzinnen om te geven 

0
geplaatst: 1 september 2008, 15:33 uur
aERodynamIC schreef:

Wanneer start de voorverkoop?
edit: 30 augustus volgens de Rotown website. Ik ga zeker proberen daar bij te zijn!
(quote)

Wanneer start de voorverkoop?
edit: 30 augustus volgens de Rotown website. Ik ga zeker proberen daar bij te zijn!
Inmiddels dus gestart. Ik heb zondag besteld. Wie gaat er nog meer?
0
geplaatst: 1 september 2008, 18:04 uur
Ik heb afgelopen vrijdag de 29e al 3 kaartjes voor Alaska in Winter gehaald (heb er wel weer zin in na dat spetterende optreden van Get Well Soon afgelopen donderdag) 

0
geplaatst: 2 september 2008, 09:39 uur
get well soon was erg goed! Word alleen een beetje moe van die pratende massa, ben benieuwd naar alaska in winter
0
geplaatst: 2 september 2008, 17:43 uur
the raven schreef:
get well soon was erg goed! Word alleen een beetje moe van die pratende massa, ben benieuwd naar alaska in winter
Het was voor mij een vreselijke irritatiebron: het lijkt wel of het steeds erger wordt (en in Rotown lijkt dit probleem toch altijd wel groot). Wat doen die mensen toch binnen? Ga buiten staan of in het kroeggedeelte ernaast........
Nu waren er zelfs een paar die bewust zaten te stangen kreeg ik de indruk.
Ik vrees dat het bij Alaska in Winter niet veel beter zal zijn.
0
geplaatst: 2 september 2008, 19:37 uur
Gelukkig spelen ze ook nog in Ekko. 
(maar da's voor jou niet echt in de buurt en voor mij is R'dam ook makkelijker)
Heb wel vaker concerten van dezelfde artiesten binnen een kort tijdsbestek bezocht en dan valt altijd wel op dat het in bv. Ekko wat rustiger is dan in Ro-town, waar het bandje bij zeker de helft van het publiek meestal toch bijzaak lijkt te zijn.
Ik ga zelf altijd maar zo ver mogelijk vooraan staan, hoe minder last ik heb van de rest van het publiek.

Heb wel vaker concerten van dezelfde artiesten binnen een kort tijdsbestek bezocht en dan valt altijd wel op dat het in bv. Ekko wat rustiger is dan in Ro-town, waar het bandje bij zeker de helft van het publiek meestal toch bijzaak lijkt te zijn.
Ik ga zelf altijd maar zo ver mogelijk vooraan staan, hoe minder last ik heb van de rest van het publiek.
0
geplaatst: 4 september 2008, 16:39 uur
herman schreef:

Ik kwam hier wat te laat achter
(Ekko kan ik op de fiets heen). Rotowns nieuwsbrief was gewoon eerder en ik vind Rotown wel prettig ook.herman schreef:
Natuurlijk is dat de truuk. Bij Kaki King in t voorjaar heb ik zo ook niets gemist. Dan maar na afloop drinken.
0
geplaatst: 4 september 2008, 17:47 uur
Ik sta in Rotown altijd vooraan, maar op de een of andere manier dringt het geluid van achteren erg makkelijk naar voren 
We zullen wel zien bij Alaska in Winter....

0
geplaatst: 4 september 2008, 18:38 uur
Rotown heeft wat dat betreft bij concerten echt een kutpubliek. Behalve ikzelf natuurlijk 
Het ergste wat ik heb meegemaakt was bij Jonathan Richman, die z'n optreden besloot met een heel intiem autobiografisch (en uiteraard acoustisch) nummer over het doodsbed van z'n moeder. Helaas kwam ie nauwelijks boven het gegons van het publiek uit, terwijl ik toch echt helemaal vooraan stond. Ronduit schandalig was het

Het ergste wat ik heb meegemaakt was bij Jonathan Richman, die z'n optreden besloot met een heel intiem autobiografisch (en uiteraard acoustisch) nummer over het doodsbed van z'n moeder. Helaas kwam ie nauwelijks boven het gegons van het publiek uit, terwijl ik toch echt helemaal vooraan stond. Ronduit schandalig was het

0
geplaatst: 4 september 2008, 19:11 uur
GrafGantz schreef:
Helaas kwam ie nauwelijks boven het gegons van het publiek uit, terwijl ik toch echt helemaal vooraan stond. Ronduit schandalig was het
Helaas kwam ie nauwelijks boven het gegons van het publiek uit, terwijl ik toch echt helemaal vooraan stond. Ronduit schandalig was het

Ik vind dat altijd zo genant en voel me zelfs opgelaten (alsof ik mede-schuldig ben aan het rotpubliek). In het door jouw genoemde geval zou ik dat helemaal hebben.
0
geplaatst: 8 september 2008, 23:47 uur
aERodynamIC schreef:
Ik sta in Rotown altijd vooraan, maar op de een of andere manier dringt het geluid van achteren erg makkelijk naar voren

We gaan proberen (briefjes ophangen, barpersoneel vragen op te letten) om het publiek stil te krijgen bij Alaska In Winter. Voordeel is dat de show op een zondag is en dat er minder uitgaanspubliek is (dat voor het bier komt i.p.v. het concert), zoals op een donderdag. Bij Kaki King (do 25/09) wordt het dus moeilijker, aangezien dit dus op een donderdag is

0
geplaatst: 9 september 2008, 00:01 uur
Briefjes hebben jullie wel eens eerder gehad en dat hielp redelijk.
Barpersoneel wat meer laten opletten kan inderdaad geen kwaad.
Voor echte muziekliefhebbers is het echt een bron van ergernis zeker omdat jullie kroeggedeelte er naast gewoon open is en daar kan iedereen gewoon naar toe.
Sterker: ik ken iemand die er om die reden al geen zin meer in heeft en dus ook niet meer meegaat naar Rotown omdat de ergernis de boel te veel verpest: dat zou toch de bedoeling niet moeten zijn. We praten ook niet over een zacht geroezemoes op de achtergrond maar over keiharde conversaties over 3 x niks en gewoon schijt hebben aan anderen.
Concert niet boeiend? Ophoepelen met je biertje naar het gedeelte ernaast en anderen lekker laten genieten.
Barpersoneel wat meer laten opletten kan inderdaad geen kwaad.
Voor echte muziekliefhebbers is het echt een bron van ergernis zeker omdat jullie kroeggedeelte er naast gewoon open is en daar kan iedereen gewoon naar toe.
Sterker: ik ken iemand die er om die reden al geen zin meer in heeft en dus ook niet meer meegaat naar Rotown omdat de ergernis de boel te veel verpest: dat zou toch de bedoeling niet moeten zijn. We praten ook niet over een zacht geroezemoes op de achtergrond maar over keiharde conversaties over 3 x niks en gewoon schijt hebben aan anderen.
Concert niet boeiend? Ophoepelen met je biertje naar het gedeelte ernaast en anderen lekker laten genieten.
0
geplaatst: 10 september 2008, 17:08 uur
Helemaal met aERo eens. Goed dat rotown zelf nu actie ondermeent. Eigenlijk wel triest dat het zo niet anders kan
0
geplaatst: 15 september 2008, 13:19 uur
Hierbij nog wat concerten die de afgelopen weken zijn bevestigd:
16/10 Bodies of Water (US), 25/10 De Kift, 30/10 Pivot (AU), 02/11 Ryan Shaw (US), 23/11 Wildbirds & Peacedrums (SE), 13/12 Wintersleep (CA), 16/12 Iglu & Hartly (US).
16/10 Bodies of Water (US), 25/10 De Kift, 30/10 Pivot (AU), 02/11 Ryan Shaw (US), 23/11 Wildbirds & Peacedrums (SE), 13/12 Wintersleep (CA), 16/12 Iglu & Hartly (US).
0
geplaatst: 1 oktober 2008, 09:32 uur
Beste Joey
eeuwig zonde, je hebt net de zweedse Sophie Zelmani gemist met haar nieuwe tour in het buitenland(al haar laatste 4 platen meesterwerken)!!
Verder heb ik als tip de ierse Hobotalk, die steeds beter beginnen te worden. En wat dacht je van Stephen fretwell!!!!
Maarja dat zijn geen hypes en ze maken platen die je vaker moet horen, en daar heb je natuurlijk geen zin in.
Oja Micah p hinson hebbie ook gemist. Tja veel plezier met Portugal, de man; wat een zeikplaat is dat zeg(tja dat hoor je niet na 1x luisteren, neem er is de tijd voor). Alaska in the winter kent ook niemand meer na 5 jaar. Je moet groter denken, tijdloze muziek ipv bandjes die na 2 jaar niemand maar dan ook niemand wil horen!!! Anders blijf je een schaduw van Paradiso
Zo dat wou ik ff kwijt
eeuwig zonde, je hebt net de zweedse Sophie Zelmani gemist met haar nieuwe tour in het buitenland(al haar laatste 4 platen meesterwerken)!!
Verder heb ik als tip de ierse Hobotalk, die steeds beter beginnen te worden. En wat dacht je van Stephen fretwell!!!!
Maarja dat zijn geen hypes en ze maken platen die je vaker moet horen, en daar heb je natuurlijk geen zin in.
Oja Micah p hinson hebbie ook gemist. Tja veel plezier met Portugal, de man; wat een zeikplaat is dat zeg(tja dat hoor je niet na 1x luisteren, neem er is de tijd voor). Alaska in the winter kent ook niemand meer na 5 jaar. Je moet groter denken, tijdloze muziek ipv bandjes die na 2 jaar niemand maar dan ook niemand wil horen!!! Anders blijf je een schaduw van Paradiso
Zo dat wou ik ff kwijt
0
geplaatst: 28 oktober 2008, 15:42 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind dat altijd zo genant en voel me zelfs opgelaten (alsof ik mede-schuldig ben aan het rotpubliek). In het door jouw genoemde geval zou ik dat helemaal hebben.
Het was weer raak zaterdag, bij De Kift, bij Record kwam de muziek nauwelijks boven het rumoer uit. Als er dan op einde ook nog een aantal malloten in het rond gaan en al dansend in een uitverkocht, volgepakt rotown flink wat ruimte creëren, waarop dan weer ruzie ontstaat, wil ik me het liefst eventjes onzichtbaar maken.
Was wel - ondanks het publiek - de beste show die ik ooit in rotown heb gezien. Maar het praten blijft een waanzinnig grote bron van ergenis, en het nodigt niet echt uit om naar rustige acts te gaan kijken in rotown.
0
geplaatst: 14 januari 2009, 20:22 uur
tip voor Rotown...
The Boxer Rebellion
In april zijn ze in Duitsland:
02.APR.2009 HAMBURG HEADCRASH
03.APR.2009 KOLN UNDERGROUND
04.APR.2009 STUTTGART UNIVERSUM
05.APR.2009 NURNBURG KV
07.APR.2009 FRANKFURT NACHTLEBEN
08.APR.2009 DRESDEN STARCLUB
09.APR.2009 BERLIN MAGNET
The Boxer Rebellion
In april zijn ze in Duitsland:
02.APR.2009 HAMBURG HEADCRASH
03.APR.2009 KOLN UNDERGROUND
04.APR.2009 STUTTGART UNIVERSUM
05.APR.2009 NURNBURG KV
07.APR.2009 FRANKFURT NACHTLEBEN
08.APR.2009 DRESDEN STARCLUB
09.APR.2009 BERLIN MAGNET
0
geplaatst: 2 maart 2014, 13:50 uur
Was gisteren voor het eerst aanwezig in Rotown, plezierig muziek café, zeker moeite waard om onbekende artiesten daar te leren kennen en te ontmoeten.
* denotes required fields.