MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Interzone, Bunker Label Night: Holland vs. Finland

zoeken in:
Sietse
Zaterdag 7 mei, 2005 in theater kikker te Utrecht:

Interzone
Bunker Label Night: Holland vs Finland

Orgue Electronique
Legowelt
8 Bit Rockers
Bangkok Impact

Flyer Info:
An epic electro battle between Holland and Finland. Legendary Legowelt and super magnificent Orgue Electronique will be defending Holland's honour. The illustrious 8 Bit Rockers and Bangkok Impact have come down to Utrecht from the cold and icy Norht to defend the honour of Finland.

To keep you dancing while the artists are taking a well deserved rest, DJ's TLR and Pawel Blot will play even more excellent electro for your dancing needs.

For more information see www.radiantslab.com/interzone or www.bunker-records.com

Theater Kikker
Ganzenmarkt 14
Utrecht
www.theaterkikker.nl
0302319666
Aanvang 22:00
Entree: 9,00€

Ik ga er waarschijnlijk wel zijn. InterZone feestjes zijn meestal erg relaxed.

Misschien ga ik ook wel; wordt wel een nachtje doorhalen dan.

Sietse
duurt maar tot een uur of 3 a 4 denk ik

Ja, ben er wel bij. Vanavond: dopplereffekt en legowelt in tivoli...

Okay, maar als het om 4 uur afgelopen is, dan ben ik vermoedelijk niet voor 6 uur thuis.

Sietse
dat geld voor mij ook...vorige keer was ik rond een uur of 7 thuis, maar toen reden er geen nacht treinen.

Sietse
Een reminder, komend weekend dus...wel ff reserveren

gaan er nog mensen?

Ik niet. Moet nog bijkomen van de vorige 2 avonden/nachten.

Sietse
ik was er. Was zeker niet verkeerd, alleen aan het eind van Bangkok Impact samen met 8 bit rockers werd het wat cheesy. Iets te poppy voor mij

Ik heb genoten iig...

Ik was hierheen gegaan als ik nog in Amsterdam zat op dat moment, want ik luister nu ook naar dit soort dingen, twee weken ervoor was ik bijvoorbeeld nog bij iets met Orgue Electronique. Ik heb zelfs een nummer gemaakt dat door Legowelt is geinspireerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.