MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Zottegem

zoeken in:
Rock Zottegem.

Eerst vertellen wat Zottegem is: een klein, gezellig stadje van 20.000 inwoners in een dalletje in de Vlaamse Ardennen.

Maw: geen kat die er woont, en zeker geen kat die naar het plaatselijke festival komt, mede dankzij dat de affiche vol staat met onbekende namen (waarvan je denkt: betaalt de organisatie om te komen of betaalt de artiest om te mogen optreden?)

En al dat uitgespaarde geld wordt dan gestoken in een grote naam om zo veel volk te lokken. Soms lukt het, zo kreeg men 2 jaar geleden nog Deep Purple naar Rock Zottegem.

Dit jaar overtreft men zichzelf:

Deze jaar heeft men Motörhead kunnen striken voor de vrijdag. Allen daarheen zou ik zeggen (tis met de bus een half uurtje van waar ik woon)

En de zaterdag wordt na schijnt een echte topdag. Dan heeft men nog wat andere grote namen kunnen op de affiche krijgen:

Zita Swoon, Gabriel Rios, Joe Jackson, Blondie

(Maar ik zal welliswaar enkel de vrijdag gaan)

Dagtickets kosten 25 euro. Voor een combi-ticket (twee dagen) betaal je 45 euro. Op de camping betaal je 6 euro per persoon.

vrijdag 11 juli / 25 euro
zaterdag 12 juli / 25 euro
combi-ticket / 45 euro
camping / 6 euro

Kinderen tot 10 jaar kunnen onder begeleiding van een volwassene binnen tegen halve prijs.

Reguliere verkoopplaatsen:
- Zottegemse cafés
Cafe Volkshuis, Swingcafé Vita, Déjà-Vu, Café Planchée, Café Barsjok, Café De Blauwe Wolk, Rock en Roel en Cafetaria Bevegemse Vijvers

- Alle Fnac en Free Record Shop-filialen (Gent, Brugge, Antwerpen…)

- Aan de kassa

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.