MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Keane 28 oktober in Ahoy!

zoeken in:
A Balladeer stond in het voorprogramma en ondanks dat Keane duidelijk fan is ben ik het totaal niet. Misschien ligt het aan de zanger zijn stem. Het lag mij in ieder geval niet en zo duurt het gevoelsmatig uren voordat de show begint.

Tom Chaplin (nu een stuk lichter dan tijdens Hopes and Fears periode en volgens mij ook niet meer verslaafd) maakte er naar mijn mening een fantastische show van. Zocht vaak contact met het publiek en is met en zonder band een entertainer. Akoestisch steelt hij de show met Bend and Break! Zie link: http://www.youtube.com/watch?v=yvDE0cCJOb8
Nieuwe nummers zoals The Lovers are Losing en Spiralling werden goed gespeeld. Tim Rice-Oxley is zo enthousiast tijdens het piano-spel, dan kan je niet stil blijven staan of zitten! Alleen vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van de nieuwe gitarist en waarom hij er niet meer bij betrokken wordt, als hij zo nodig is. Leuk als Tom zelf gitaar/piano speelt!
Tijdens Is It Any Wonder? kwam Tom naar het publiek en halverwege de show moesten ze wachten omdat er minutenlang geapplaudisseerd werd! Al met al een fantastische show en voor mij in ieder geval de beste van 2008!

Wat vinden andere die geweest zijn naar Keane? Over de nieuwe gitarist, groei van Tom Chaplin, setlist etc etc?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.