MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / 6 Dec Family Battle Snake, Weirding Module & Orphax in Tilburg

zoeken in:
Sietse
Vatican-Analog presents Astral Club Jamz with:
Family Battle Snake (UK), Weirding Module (US) and Orphax (NL)

Kunstpodium
Noordstraat 105
5038EH Tilburg
Doors open at 20:30
Entry: 3 euro

dat is in de buurt. kom ik misschien wel eens kijken.

Sietse
zou tof zijn

gaat er van komen Sietse! Mijn meisje gaat met een vriendin naar een vrouwenfilm en ik kan lekker de hele avond krakende electronica gaan luisteren.

Sietse
haha, tof.

Al zal het niet alleen electronica zijn denk ik zo, maar wel allemaal tof

een beetje een in het water gevallen avond voor mij.
Mijn meisje d'r film was vrij vroeg afgelopen, dus toen ik op het punt stond om naar binnen te stappen, ging mijn telefoon; ben ik haar op gaan halen, met als gevolg dat we om half tien binnen stapte, Orphax/Sietse inmiddels geweest was en net een andere kerel dusdanige tonen uit zijn speakers liet komen dat we, tot vreugde van mijn vrouw, na een klein half uur weer zijn afgedropen. Ik vond het volume nogal erg hard waardoor ik niet eens heb geprobeerd een praatje met je te maken, Sietse.
Volgende keer beter!

Sietse
Jammer dat je mijn stuk hebt gemist daardoor. Het klinkt misschien arrogant, maar ik was verdomde goed bezig
Heb er echt een lekker gevoel aan over gehouden, en dat had ik echt nodig want begon er zelf de laatste tijd wat twijfels bij te krijgen of ik nog wel door wou gaan...en nu toch zeker wel

Het volume van Family Battle Snake was inderdaad erg hard, maar ik vond het wel erg mooi, vooral naar het einde toe werd het een vrij psychedelische trip.

Ik zat wel te twijfelen of jij nou was wie ik dacht dat je was en ik had het er nog met GrafGantz over of jij het nou was of niet.

Ik was nog even bang dat we hem in die kolkende massa gewoon over het hoofd gezien hadden. En ik was trouwens juist erg te spreken over die persoon met die dusdanige luide tonen uit z'n speakers.

Sietse
GrafGantz schreef:
En ik was trouwens juist erg te spreken over die persoon met die dusdanige luide tonen uit z'n speakers.

Juist

ieder zijn ding! Ik had een bruin jasje aan en gekleurde sjaal om.
Maar Sietse, ben jij niet ook naar Slint geweest vorig jaar? ik heb zo'n vermoeden dat we die avond naast elkaar hebben gezeten op het balkon. (het begint nu lelijk op datingadvertenties te lijken...)

Vooral doorgaan met muziek maken. Ik heb mijn zolder vol instrumenten staan en raak ze veel te weinig aan. Het is gemakkelijk om de handdoek in de ring te gooien; niet doen dus.

Een kolkende massa.. Ik was blij dat ze op straat al die drangrekken hadden klaargezet met die eftelingbordjes "vanaf hier nog 90 minuten".

Sietse
we tigers schreef:
ieder zijn ding! Ik had een bruin jasje aan en gekleurde sjaal om.
Maar Sietse, ben jij niet ook naar Slint geweest vorig jaar? ik heb zo'n vermoeden dat we die avond naast elkaar hebben gezeten op het balkon. (het begint nu lelijk op datingadvertenties te lijken...)

Vooral doorgaan met muziek maken. Ik heb mijn zolder vol instrumenten staan en raak ze veel te weinig aan. Het is gemakkelijk om de handdoek in de ring te gooien; niet doen dus.

Een kolkende massa.. Ik was blij dat ze op straat al die drangrekken hadden klaargezet met die eftelingbordjes "vanaf hier nog 90 minuten".

Ja, bij Slint hebben we idd naast elkaar gezeten.
Maar ik kon je gezicht niet meer helemaal voor de geest halen, maar jij was dus idd wie ik dacht dat je was...hahaha.

En stoppen met muziek zou zeker niet gebeuren, hoogstens mijn solo dingen, maar heb er nu toch wel weer veel zin in

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.