MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / The Eagles in Gelredome - 18 Juli 2009

zoeken in:
The Eagles spelen op 18 Juli in het Gelredome te Arnhem. Ahoy was aardig, maar deze sla ik echt over. Er zijn leukere concerten.

erwku
Running On Empty schreef:
The Eagles spelen op 18 Juli in het Gelredome te Arnhem. Ahoy was aardig, maar deze sla ik echt over. Er zijn leukere concerten.

Dat ik dit meest zinloze bericht ooit lees, is het meest zinloze wat ik ooit gedaan heb.

Wat een bericht!

Ik ga strax ook een topic openen: Andre van Duin komt in Hoogeveen!

met als commentaar; ik ga er niet heen.

erwku schreef:
[quote="

Wat een bericht!

Ik zie het probleem niet zo
Gewoon een mededeling omtrent een live concert van The Eagles met daaraan toegevoegd de mededeling dat de poster zelf niet gaat.

Ik zou graag de Eagles nog een keer live zien. Helaas zit ik 18 juli in Italie voor een ander concert. (of mag ik dat laatste ook niet melden???)

erwku schreef:
(quote)

Dat ik dit meest zinloze bericht ooit lees, is het meest zinloze wat ik ooit gedaan heb.

Wat een bericht!

Gaaaaap

erwku
[quote]badlands schreef:
(quote)

vooruit dan maar

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.