MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Killfest 2009

zoeken in:
Kef
Killfest 2009 komt naar Nederland!
Niet te missen voor elke Thrash Metal fan!!!

Met:

OVERKILL,
EXODUS,
GAMA BOMB &
TORTURE SQUAD.

21 / 02 : de Pul Uden.
22 / 02 : Atak Enschede.

De vvk in inmiddels in volle gang!

Kef
Ik update deze topic zelf maar even, niemand die ook hier heen gaat??

Gisteren in Uden geweest, en wat was me dat een lekker feestje! Er staat je heel wat leuks te wachten. Zorg er trouwens voor dat je op tijd bent, Gama Bomb en Torture Squad kende ik niet maar die zijn zeker ook het zien waard. Exodus speelde ook een heerlijke set al blijft die zanger me irriteren. Overkill met recht de afsluiter. Fantastische show!

Kef
Exodus zanger Bob Dukes heeft inderdaad een behoorlijk ego.
Hij kreeg in Enschede ook een beker bier naar zijn hoofd gesmeten.
Hij schrok natuurlijk en was heel erg, maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeel erg kwaad. Maar voor de rest was het geweldig. Zo ook Overkill, wat zijn die goed zeg. Bobby "blitz" kan een aardig woordje Nederlands en is een super frontman. Heb nog de setlist van hem gekregen. Ook een plectrum van DD kunnen scoren al met al een top avond!

Het is Rob Dukes, en inderdaad, hij is geen goede zanger voor Exodus. Maar voor de rest heb ik er wel van genoten toen ik ze live zag op Alcatraz Fest. Gama Bomb ook al live gezien, en die zijn ook best goed.

Overkill zou ik graag wel nog eens live zien. Komt deze tour ook naar België?

Devoo schreef:
Overkill zou ik graag wel nog eens live zien. Komt deze tour ook naar België?

Nope, helaas. Opvallend korte lijst eigenlijk:

February 20 - UK London @ Carling Islington Academy
February 21 - NL Uden @ De Pul
February 22 - NL Enschede @ Atak
February 23 - GER Aschaffenburg @ Colos Saal
February 24 - GER Hamburg @ Markthalle
February 25 - GER Bochum @ Zeche
February 27 - ESP Barcelona @ Bikini
February 28 - ESP Madrid @ Sala Live
March 01 - ESP Alicante @ Nave 8
March 03 - SWI Pratteln @ Z7
March 04 - ITA Milano @ Rolling Stone
March 05 - GER Augsburg @ Spectrum
March 06 - CZ Zlin @ Metalmania Festival

Maar als je ooit de kans krijgt om ze te zien, zeker doen! Op CD vind ik Exodus over het algemeen beter, maar live is Overkill echt in zn element. Ik heb die avond trouwens ook nog een plectrum binnengehaald van DD.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.