Muziek / MusicMeter Live! / Animal Collective 17 Maart Paradiso
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2009, 20:45 uur
Alle fanboys verzamelen 
Wie gaan? Ik ga met een clubje mensen die vorige keer ook mee gingen naar STUK, Leuven.
Pantha Du Prince klinkt tevens aantrekkelijk als voorprogramma.
Om alvast wat te proeven:
http://www.nyctaper.com/?p=513
Met name 'Blue Sky' was ik verrast mee. In tegenstelling tot alle youtube opnames enz klonk het erg goed vorige keer..
Ik heb er zin in!

Wie gaan? Ik ga met een clubje mensen die vorige keer ook mee gingen naar STUK, Leuven.
Pantha Du Prince klinkt tevens aantrekkelijk als voorprogramma.
Om alvast wat te proeven:
http://www.nyctaper.com/?p=513
Met name 'Blue Sky' was ik verrast mee. In tegenstelling tot alle youtube opnames enz klonk het erg goed vorige keer..
Ik heb er zin in!
0
geplaatst: 27 januari 2009, 08:16 uur
Sowieso sowieso. Ik kan me bijna niet herinneren dat ik zo heb uitgekeken naar een avond, hoop dat het echt legendarisch wordt. En dan Pantha du Prince als support, gewoon een deephouse-artiest. Benieuwd wat die gaat doen dan, wat zn normale belletjes/trancestrings-muziek heeft niet zo heel veel met Animal Collective.
Nog steeds complete Animal Collective-hysterie hier, ik luister niet anders meer..
Nog steeds complete Animal Collective-hysterie hier, ik luister niet anders meer..
0
geplaatst: 27 januari 2009, 21:42 uur
freakystyle schreef:
Ik heb ook een kaartje. Wellicht samen treinen bubba?
Ik heb ook een kaartje. Wellicht samen treinen bubba?
Ha dat had inderdaad leuk geweest, ware het niet dat ik reeds in Amsterdam woon.

0
geplaatst: 7 februari 2009, 19:00 uur
Ik ben erbij !
Erg benieuwd, eerste keer dat ik ze mag zien. ZIN IN!
Erg benieuwd, eerste keer dat ik ze mag zien. ZIN IN!
0
geplaatst: 1 maart 2009, 18:22 uur
Ik ben ook zeker aanwezig. In Leuven was het erg tof, en nog wat maandjes daarvoor in Hasselt was het echt briljant, dus dit zal ook wel weer goed worden. Wel jammer dat Girl Talk niet diezelfde avond is, dan was t helemaal geniaal geweest.
0
(verwijderd)
geplaatst: 16 maart 2009, 22:06 uur
Ik wil ook! Iemand toevallig nog kaartjes over...?
0
(verwijderd)
geplaatst: 16 maart 2009, 22:07 uur
Bij Animal Collective - Merriweather Post Pavilion (2009):
Iemand toevallig nog kaartjes over voor morgen...?
0
UnknownPleasure
geplaatst: 16 maart 2009, 22:18 uur
(verwijderd) schreef:
Is het uitverkocht ja? Ik wou er misschien samen met een vriend heen liften

0
geplaatst: 16 maart 2009, 23:53 uur
Ook aanwezig! Benieuwd of ze op het podium ook smelten.
Enne.. Pantha du Prince komt toch wel hè. Staat namelijk niks op de site van Paradiso. edit: laat maar, staat er nu wel
Enne.. Pantha du Prince komt toch wel hè. Staat namelijk niks op de site van Paradiso. edit: laat maar, staat er nu wel

0
geplaatst: 17 maart 2009, 00:31 uur
Eerder vandaag stond het er ook al niet. Beetje vreemd inderdaad.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 09:43 uur
Echt zo ontzettend veel zin in, verwacht eigenlijk niet minder dan dat het het vetste concert wordt dat ik ooit gezien heb. Ben ook wel echt benieuwd wat Pantha gaat doen, die overigens al om 19.30 begint!
Wel aparte tracklist die KampF hier helemaal bovenaan in die link postte, best nog wel een groot deel pre-Strawberry Jam. Ik hoop eigenlijk toch wel een beetje op In the Flowers, Peacebone en Reverend Green. Maar ik ga me later verrassen
Wel aparte tracklist die KampF hier helemaal bovenaan in die link postte, best nog wel een groot deel pre-Strawberry Jam. Ik hoop eigenlijk toch wel een beetje op In the Flowers, Peacebone en Reverend Green. Maar ik ga me later verrassen

0
(verwijderd)
geplaatst: 17 maart 2009, 10:02 uur
Zo zie je maar weer dat het zin heeft om de ochtend van het concert even op ticketmaster te kijken... (A)
0
geplaatst: 17 maart 2009, 14:59 uur
Luc, Gyzz, herman, Goodfella, chups, etc als jullie mij zien moeten jullie mij maar ff aantikke, licht blauw V hals shirt. Ik kom zelf met 6 mensen vd studentenvereniging (en vriendin), dus 1 grote familie AC fans 

0
geplaatst: 17 maart 2009, 15:22 uur
Ik herken je denk ik nog wel.
Ik = zwart/grijs/wit geblokt overhemd en in gezelschap van langbruinharig meisje met bril.
Heb trouwens nog een kaartje over. Iemand interesse?
Ik = zwart/grijs/wit geblokt overhemd en in gezelschap van langbruinharig meisje met bril. Heb trouwens nog een kaartje over. Iemand interesse?
0
(verwijderd)
geplaatst: 17 maart 2009, 15:40 uur
Ik ben gewoon vreselijk lang (2.02 meter) en heb een bos krullen. Dus mij herken je ook wel.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 15:54 uur
Ik geloof dat ik niemand ga herkennen. Zeker niet in zo'n volle zaal vanavond. Bubba ja, maar 1 persoon op een hele zaal? 
Ik= Wijde broek, donker shirt (waarschijnlijk zwart), bril, haar achterover en onder de paracetamol om vooral te laten zien dat ik echt NIET ziek ben

Ik= Wijde broek, donker shirt (waarschijnlijk zwart), bril, haar achterover en onder de paracetamol om vooral te laten zien dat ik echt NIET ziek ben

0
geplaatst: 17 maart 2009, 15:58 uur
Oei, hopelijk heeft AC helende werkingen. 
Kaartje is inmiddels vergeven btw.

Kaartje is inmiddels vergeven btw.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 16:06 uur
Ik ben er ook, mij herken je als die ene jongen die helemaal uit zijn dak gaat bij Brother Sport. Verder sta ik wel vlakbij KampF
0
geplaatst: 18 maart 2009, 00:22 uur
Het was gaaf! Pantha du Prince was een tof voorprogramma en met name het laatste half uur van Animal Collective vond ik wel bijzonder. Hoe heette dat nummer over Obstacles eigenlijk, weet iemand dat? Het volgens mij het 3nalaatste voor de toegift, erna kwam dat hele lange nummer.
Leuk ook om KampF en aanhang, Koenr, Gyzzz en Nevyn nog even te spreken. Helaas Luc e.a. niet gezien. Wellicht een volgende keer.
Leuk ook om KampF en aanhang, Koenr, Gyzzz en Nevyn nog even te spreken. Helaas Luc e.a. niet gezien. Wellicht een volgende keer.

0
geplaatst: 18 maart 2009, 00:39 uur
Ik wacht even tot ik aan mijn 6 uurs limiet zit van pijnstillers, ff inwerken en dan naar bed. Zoals te verwachten was dit niet helemaal gezond natuurlijk. 
Pantha Du Prince was tof. het begon vaag. Lichten gingen uit, er word met ijzer geslagen (lepel. belletje) en dan heel lang niks. Ik zeg nog tegen Bob "Je hebt minimal en minimal he". Dan gaan de lichten opeens weer aan.
Dan begint het alsnog. Eerst worden langzaam samples opgebouwd (erg langzaam), apart en ietwat dromerig. Dan komt er opeens een beat bij en vallen al die samples nog steeds op hun plaats. Die beat was wel een flink stuk harder dan op cd, waardoor ik toch een beetje het idee had dat het iets meer de boventoon voerde. Toch mooi.
Animal Collective dan. Ze zijn een beetje voorspelbaar de laatste tijd. Er werd een setlist gespeeld die je qua nrs toch min of meer kon uittekenen.
Het trio haalt wat mij betreft de kracht uit harmonietjes, uitbarstingen en vooral herhaling.
Het langgerekte jammen tussen de songs, mag dan ook best vaker wat mij betreft. Hoe een Chores eerst heel anders begint en dan omslaat, vond ik ook zeer leuk.
Beatgerichte dingen als Slippi en What do I want, sky, bevallen me wel. Mocht de band nog meer de electronic kant op willen, mogen ze van mij part een heel eind doorslaan en de pakkende refreintjes weer een beetje weglaten.
Koenr en Nevyn zeiden me nog naar je op zoek te gaan Herman inderdaad, toen zag ik al die mensen om me heen en wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk mijn jas (en een paracetamol), wat ook al niet meeviel.
Het is toch nog een heel stuk geworden. Enthousiasme wint het blijkbaar van het fysieke, waar ik nu toch aan moet gaan toegeven.

Pantha Du Prince was tof. het begon vaag. Lichten gingen uit, er word met ijzer geslagen (lepel. belletje) en dan heel lang niks. Ik zeg nog tegen Bob "Je hebt minimal en minimal he". Dan gaan de lichten opeens weer aan.
Dan begint het alsnog. Eerst worden langzaam samples opgebouwd (erg langzaam), apart en ietwat dromerig. Dan komt er opeens een beat bij en vallen al die samples nog steeds op hun plaats. Die beat was wel een flink stuk harder dan op cd, waardoor ik toch een beetje het idee had dat het iets meer de boventoon voerde. Toch mooi.
Animal Collective dan. Ze zijn een beetje voorspelbaar de laatste tijd. Er werd een setlist gespeeld die je qua nrs toch min of meer kon uittekenen.
Het trio haalt wat mij betreft de kracht uit harmonietjes, uitbarstingen en vooral herhaling.
Het langgerekte jammen tussen de songs, mag dan ook best vaker wat mij betreft. Hoe een Chores eerst heel anders begint en dan omslaat, vond ik ook zeer leuk.
Beatgerichte dingen als Slippi en What do I want, sky, bevallen me wel. Mocht de band nog meer de electronic kant op willen, mogen ze van mij part een heel eind doorslaan en de pakkende refreintjes weer een beetje weglaten.
Koenr en Nevyn zeiden me nog naar je op zoek te gaan Herman inderdaad, toen zag ik al die mensen om me heen en wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk mijn jas (en een paracetamol), wat ook al niet meeviel.
Het is toch nog een heel stuk geworden. Enthousiasme wint het blijkbaar van het fysieke, waar ik nu toch aan moet gaan toegeven.
0
geplaatst: 18 maart 2009, 00:48 uur
Ik vond het erg tof! Alleen wel heel hard op sommige momenten.
Maar de hele act was erg mooi en goed uitgevoerd, vond ik!
Ik heb erg genoten!
Ik zou ze nog wel eens willen zien, maar dan als het niet uitverkocht is of op een plek waar het wat minder volgepakt staat, want ik zag bijna niks.
Kan iemand me vertellen waar het vierde bandlid was? Is die uit de band? Want op wikipedia staan ze nog wel met z'n vieren. Hoe zit dat?
Maar de hele act was erg mooi en goed uitgevoerd, vond ik!
Ik heb erg genoten!
Ik zou ze nog wel eens willen zien, maar dan als het niet uitverkocht is of op een plek waar het wat minder volgepakt staat, want ik zag bijna niks.

Kan iemand me vertellen waar het vierde bandlid was? Is die uit de band? Want op wikipedia staan ze nog wel met z'n vieren. Hoe zit dat?
* denotes required fields.