MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Happiness On The Road: MARILLION @ Zoetermeer: WOOW!!

zoeken in:
Een verslagje volgt later - sowieso al op "The Markec Files" (www.markec.be), maar voor het slapengaan wil ik graag even kwijt dat de doortocht van Marillion in de Boerderijn fenomenaal goed was !!!

En... Wat een setlist:

1. DREAMY STREET
2. THIS TRAIN IS MY LIFE
3. THE OTHER HALF
4. THE MAN FROM PLANET MARZIPAN (!!)
5. FANTASTIC PLACE (!!!!!!)
6. ESTONIA
7. OUT OF THIS WORLD (!!!)
8. THUNDER FLY
9. MAD
10. THE GREAT ESCAPE
11. REAL TEARS FOR SALE
12. ASYLYM SATELLITE # 1
13. NEVERLAND (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

# Bis

14. THE INVISBLE MAN (!!!)

# Bis 2

15. WHATEVER IS WRONG WITH YOU (!!)
16. HAPPINESS IS THE ROAD

Marillion begon eraan om 20.30 en de laatste noot werd gespeeld rond 22.50 !

De hoogtepunten voor mij... Alles?
Allez.. de "uitroeptekens" spreken voor zich... maar 't was inderdaad allemaal wel goed

SUBLIEM CONCERTJE !!

Geweldige show.... Geweldige setlist... Super atmosfeer... en wat een prachtige gitaarsound van Rohery !
En... H in bloedvorm...
Jawel, uiteraard waren ook Trewavas, Kelly en Mosley in form

Ik zie dit topic nu pas... maar het was inderdaad een geweldig optreden. Mijn eerste keer in De Boerderij, een zeer geschikte en intieme concertlokatie, en de heren waren op dreef!

"Out of this World" met begeleidende videobeelden vond ik indrukwekkend, "The Other Half" blies het dak er al in een vroeg stadium af, "Planet Marzipan" was meeslepend en "Neverland" is natuurlijk altijd prachtig...

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.