MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Trance Energy 2009

zoeken in:
Zijn er nog meer mensen die heen gaan dit jaar? (aankomende zaterdag! )
Dit wordt mijn eerste keer en ik ben héél benieuwd hoe het zal zijn.
Ik ben niet heel erg bekend in het trance-wereldje nog, dus vele namen die draaien ken ik niet.

Heeft iemand nog aanraders/ervaringen wat betreft Trance Energy (2009)? Ik zou namelijk niet achteraf willen denken "SHIIIIIT, had ik hem/haar maar horen/zien draaien"

De line-up is als volgt:
Trance Energy Time Table

Ik weet ook niets van trance, maar Rank 1 en Paul van Dyk zijn wel gevestigde namen.

Vergeet Armin Van Buuren ook zeker niet.

Ook aanwezig komende zaterdag. Net zoals Carolaah men eerste Trance Energy, ook zeer benieuwd dus. Aangezien de vorige ID&T ervaringen al altijd positief geweest zijn...

Ja de bekendere namen ken ik nog wel, Paul van Dyk, Armin Van Buuren, Rank 1. Daarnaast zeggen Johan Gielen en Marcel Woods me ook wel iets.. Maar niet heel veel

Heb ook even naar wat Yves DeRuyter geluisterd, klinkt ook goed moet ik zeggen nou ja, ik ben met een vriend mee, dus ik laat me wel leiden . Ben in ieder geval benieuwd.

@ mini: Naar welke evenementen ben je geweest?

Ik denk als je naar de genoemde namen gaat kijken dat je al de betere wel zeker gezien zal hebben. Marcel Woods spreekt me wel aan, dus ik vermoed dat we een grote tijd in de Main Room zullen blijven.

Tot nu toe ben ik naar 3 evenementen van hen geweest. Sensation Amsterdam (niet BLACK), Armin Only en Antwerp is Burning. Maar voor volgende week staat al Trance Energy en de week daarop Sensation Hasselt op het programma. Ook op Tomorrowland zal ik hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn.

Oké dan

Here we go ik heb er echt ontzettend zin in..
Hoor nu net dat we een kaartje over hebben (iemand haakt af op het laatst) ben benieuwd of we de nog kwijt kunnen..

Zo. Ben net weer thuis , het was echt GEWELDIG!
Fijne lasers ook in de mainzaal zeg. En heerlijke muziek!
De tijd vloog echt voorbij. Het was een topnacht.

Zo eerst maar eens lekker slapen al voel ik me vrij energiek (en nee ik gebruik geen pillen )

Het was inderdaad echt geweldig. Volgend jaar zien ze er ons zeker terug. Wij hadden gelukkig wel een hotel tegenover de jaarbeurs want we waren doodop erna. Anders moesten we nog een heel stuk langer wakker blijven tot we terug in België waren. Ook viel het op dat we opvallend jonger publiek waren. Veel jeugd luistert er precies niet naar trance.

In ieder geval, tot volgend jaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.