Muziek / MusicMeter Live! / Porcupine Tree HMH 12/10
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2009, 23:43 uur
blijkbaar nog niet gepost hier....
maar Porcupine Tree dus wederom in de HMH en dit keer zal het wel uitverkopen denk ik, en snel ook.
14/10 overigens in de AB te Bruxelles.
maar Porcupine Tree dus wederom in de HMH en dit keer zal het wel uitverkopen denk ik, en snel ook.
14/10 overigens in de AB te Bruxelles.
0
geplaatst: 24 maart 2009, 00:19 uur
Net lid geworden van "residents of a blank planet". Voor 20 pond een live-plaat en voorrang bij de kaartverkoop, ik ben er dus bij !!!!
0
geplaatst: 25 maart 2009, 08:15 uur
Ik wist dat een half jaar naar India gaan z'n nadelen zou hebben
. Hopelijk doen ze Europa nog een keer in het voorjaar aan.
. Hopelijk doen ze Europa nog een keer in het voorjaar aan.
0
Lukk0
geplaatst: 25 maart 2009, 18:54 uur
Daar wil ik eigenlijk wel erg graag naartoe, maar eens kijken of ik aan kaarten kan komen.
0
Sheplays
geplaatst: 27 maart 2009, 11:40 uur
Gefeliciteerd met jullie kaartjes rayman en odi!
Ik probeer het al een half uur op de 'normale' manier d.w.z. dat moet via livenation (Mojo) of een duur belnummer waar je in de wacht gaat......zzzzz
. De website van Livenation is echter niet te bereiken.
Wél is er een website van een andere online ticketseller (De ticketservice) die werkt.
En ja hoor, daar kun je de kaartjes in no time bestellen met een prijsverhoginkje van €30, dus voor €65
Hoezo zijn de kaartjes alleen op livenation te bestellen? Laten ze zich maar meteen leegkopen door het ******* (=Amsterdams scheldwoord)?
Porcupine Tree, bye bye
*edit
Rang €59
Ik probeer het al een half uur op de 'normale' manier d.w.z. dat moet via livenation (Mojo) of een duur belnummer waar je in de wacht gaat......zzzzz
. De website van Livenation is echter niet te bereiken. Wél is er een website van een andere online ticketseller (De ticketservice) die werkt.
En ja hoor, daar kun je de kaartjes in no time bestellen met een prijsverhoginkje van €30, dus voor €65
Hoezo zijn de kaartjes alleen op livenation te bestellen? Laten ze zich maar meteen leegkopen door het ******* (=Amsterdams scheldwoord)?
Porcupine Tree, bye bye

*edit
Rang €59
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:01 uur
Waarom duurt dat bij jou zo lang dan?
Ik had ze binnen 4 minuten uitgeprint.
Via Livenation.
En effe proef op de som genomen: ik kom er binnen tien seconden op.
Via Livenation.
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:03 uur
Twee jaar geleden gewoon nog voor twee tientjes in de Effenaar 
Verder heb ik een hekel aan de HMH, word daar spontaan claustrofobisch. Dus ik geloof dit wel denk ik...

Verder heb ik een hekel aan de HMH, word daar spontaan claustrofobisch. Dus ik geloof dit wel denk ik...
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:08 uur
38,50 (mwa, moet kunnen) in een, naar mijn mening dan, prima locatie.
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:18 uur
Heb ook ff gebrobeerd maar binnen 10 seconden kaartjes in de winkelmand. Heb ze er weer uitgeooid. Recent gezien en maandag Amsterdam gaat ongetwijfeld weer net niet lekker uitkomen. En zo goed vond ik het in 013 nou ook weer niet. Voor mij meer een album band en vwb concert typisch leuk in geval van meerijden en dichtbij
HMH vind ik ook best prima eigenlijk, los van de te overbruggen afstand
HMH vind ik ook best prima eigenlijk, los van de te overbruggen afstand
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:27 uur
We nemen wel een biertje op jou deze keer Rob.
Als ik Lebo kan vinden natuurlijk, maar dat zal wel want ik heb zijn kaartje, woeha.
Als ik Lebo kan vinden natuurlijk, maar dat zal wel want ik heb zijn kaartje, woeha.
0
Sheplays
geplaatst: 27 maart 2009, 12:31 uur
rayman schreef:
Via Livenation.
Via Livenation.
Ik heb er geen verklaring voor! Alles werkt behalve HMH en Livenation

VDG, ik heb ze ook in HMH gezien en vlak daarvoor in de Melkweg. Ondanks dat ik veel liever naar de Melkweg ga (een tramritje van ca. 10 minuten
) vond ik ze in HMH beter tot hun recht komen. De Melkweg was ook wel erg vol en warm toen.Ik probeer 't vanavond thuis wel en anders de groeten.
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:31 uur
We gaan het hem gewoon vragen.
Lijkt me niet al te ver om, toch?
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:32 uur
Mja ligt ook niet aan de HMH op zich hoor... een stadionconcert wil ik helemaal niet dood gevonden worden. Doe mij maar gewoon een normaal formaat poppodium 

0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:33 uur
rayman schreef:
Hooguit 200 kilometer om. Ik zie het probleem niet. Hij moet toch rijden....(quote)
We gaan het hem gewoon vragen.Lijkt me niet al te ver om, toch?
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:34 uur
VanDeGriend schreef:
Zo groot is Nederland niet, en hij rijdt Mercedes. Ik zie het probleem niet,.(quote)
Hooguit 200 kilometer om. Ik zie het probleem niet. Hij moet toch rijden....
0
geplaatst: 27 maart 2009, 19:56 uur
VanDeGriend schreef:
Als Lebo mij ff ophaalt, dan onstaat er een nieuwe situatie
Als Lebo mij ff ophaalt, dan onstaat er een nieuwe situatie
Rob jongen, zeg maar hoe laat en ik sta er.
0
geplaatst: 27 maart 2009, 22:59 uur
lebowski schreef:
Oh. Pik mij dan ook maar op. Scheelt 8 euro parkeergeld. (quote)

0
geplaatst: 1 april 2009, 13:51 uur
lebowski schreef:
De crisis heeft wel toegeslagen in het westen begrijp ik.
(quote)
De crisis heeft wel toegeslagen in het westen begrijp ik.
He Lebo, mag ik ook mee? nu je toch bezig bent....

0
geplaatst: 1 april 2009, 14:19 uur
Lukas schreef:

Volgens mij heb ik ze in 2004 nog voor 12E gezien, t gaat hard... Aan de andere kant al een tijd geleden dat ik PT heb gezien, mss wel eens leuk. Tegen die tijd is wrs ook wel het nieuwe album uit...
0
geplaatst: 4 april 2009, 14:02 uur
Yes, kaartjes eindelijk binnen.........op sommige sites worden kaartjes voor 60 euro aangeboden.....wtf?
0
nicoot
geplaatst: 14 april 2009, 01:53 uur
In de AB in Brussel kost een kaartje 28 euro. Ik heb inclusief verzendgingskosten 61 euro betaald voor TWEE tickets. Valt goed mee als ik die andere prijzen hier zie. Bovendien biedt de AB plaats aan pakweg 2000 man, wat niet te veel is. En 't is nog niet uitverkocht, de VVK is wel al 10 dagen bezig. Maar ja, in België is PT minder bekend dan in Nederland, denk ik.
Anyway, ik ga in oktober voor de eerste keer PT zien en ik kan nu al niet meer wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anyway, ik ga in oktober voor de eerste keer PT zien en ik kan nu al niet meer wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 19 juni 2009, 11:52 uur
Soundscapes have been invited to support Porcupine Tree on four dates in Europe & I have accepted…
Mon 12 Oct AMSTERDAM HEINEKIN HALL
Tue 13 Oct PARIS OLYMPIA THEATER
Wed 14 Oct BRUSSELS ANCIENNE BELGIQUE
Thu 15 Oct HANOVER CAPITOL
Robert Fripp's Diary for Tuesday, 9th June 2009 - dgmlive.com
Robert Fripp is coming to Amsterdam!
Mon 12 Oct AMSTERDAM HEINEKIN HALL
Tue 13 Oct PARIS OLYMPIA THEATER
Wed 14 Oct BRUSSELS ANCIENNE BELGIQUE
Thu 15 Oct HANOVER CAPITOL
Robert Fripp's Diary for Tuesday, 9th June 2009 - dgmlive.com
Robert Fripp is coming to Amsterdam!
0
geplaatst: 24 juni 2009, 17:50 uur
:O Dat is dan wel het allervetste aan dat concert, daarvoor zou ik zeker overgehaald worden. Jammer dat ik dan in Manchester zit.
* denotes required fields.