MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Festival de Beschaving

zoeken in:
Op Metropolis kwam ik dit festival tegen www.debeschaving.nl

Dit moet je echt even checken, ze hebben 6 podia..

En een dikke line-up!!!

13 augustus kan je invullen in je agnda!!

greetz pluis

Weer iemand die 1 keer langs komt waarschijnlijk......zijn spam dumpt......en nooit weer terugkomt!

Sietse
klinkt niet echt heel boeiend....

maar omdan toch maar ff reclame te maken...
Komend weekend in leende het Broersmoat festival...daar sta ik met mijn band op zaterdag ochtend. Het is in Leende...en nee ik weet de url van de website niet, want die is ontzettend onlogisch en totaal niet te vinden op internet....

hopelijk tot daar...

11.45 in de ochtend dus...Zonderland.

Gewoon dit topic verplaatsen naar 'live' en het 'Festival De Beschaving' noemen oid? Dan kunnen we Sietse ook zijn eigen topic geven.

Succes met Zonderland. Ik heb geen idee waar Leende ligt eigenlijk...

Ink
spam of nie, tis wel met Das Pop, Stijn, Mala Vita, Voicst, Coparck en C-mon & Kypski ...

(ondertussen ziet ink ook dat het 23,5 euries aan de deur kost.....mmz )

Voor alle festivals kennen jullie natuurlijk al : www.festivalinfo.nl

23,5 euro, valt best mee voor die bands... Aan de andere kant zijn er ook genoeg leuke gratis festivals.

Maar goed, die datum komt me sowieso niet zo goed uit.

Ink
herman schreef:

Aan de andere kant zijn er ook genoeg leuke gratis festivals.

... waar je al deze acts met gemak kan zien, ik laat het wel van het weer en het evt gezelschap afhangen

Ink
trouwens over goed gezelschap:
Bent, Stijn, Odilo, Jasper...(sorry melige bui-hey)

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.