MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Jeff Scott Soto: beestig goed ! (zo 050409)

zoeken in:
Wat een show zeg... Wat een charisma.. Wat een STEM.. Wat een sfeer..
Jeff Scott Soto en de zijnen speelden de pannen van het dak van de Biebob in Vosselaar !!!!

"amai"...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Met op de setlist:

- 21ST CENTURY
- I WANT TO TAKE YOU HIGHER
- SOUL DIVINE
- OUR SONG / Drum Solo
- MOUNTAIN
- EYES OF LOVE
-
- BROKEN MAN
- HEY
- FROZEN (Madonna) / CRAZY (Seal)/
- IF THIS IS THE END
- HOLDING ON
- NOBODY SAID IT WAS EASY
- JUST BETWEEN US (Talisman)
-
- I'LL BE WAITING (Talisman)

BIS

- STAND UP
- WE WILL ROCK YOU/ I LOVE ROCK 'N' ROLL/ PLAY THAT FUNKY MUSIC WHITE BOY

BIS

- YOU GIVE LOVE A BAD NAME (Bon Jovi)

(afbeelding)

Meer foto's verschijnen (toch als ze in de selectie "goed genoeg" blijken) hier:

JEFF SCOTT SOTO - 050409 @ Biebob (B) - a set on Flickr

Father McKenzie
HOI, c-moon, vergeef me, ik heb van deze artiest nog nooit gehoord. Een soort Rory Gallagher of Stevie Ray Vaughan, of iets geheel anders??????

Stijn_Slayer
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar 'I Want To Take You Higher' maakt me nieuwsgierig. Was dat een cover van Sly & the Family Stone?

Sir Spamalot (crew)
Jeff Scott Soto? Als ik me niet vergis en de overblijvende grijze hersencellen pijnig (deze die overblijven na de drank ), bekend van onder andere Yngwie Malmsteen (de eerste twee albums) en een aantal albums van Axel Rudi Pell.

Tja meneer Soto. Meer dan uitstekende zanger. o.a. bekend van Soul Sirkus, een Journey live tour, Talisman en Malmsteen. Maar uiteraard ook van zijn solo werk.

1 van de beste AOR zangers van deze tijd enkel het probleem bij Soto is altijd dat hij de hele tijd bezig is met poses. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat dit optreden was.

Vigil en Sir Spamalot hebben bij het rechte eind
Dit was DE stem (en wat een stem!) van TALISMAN en heel kort ook Journey recentelijk. En dus ook AXP en Malmsteen...

Maar zijn solo-werk mag er dus zeker ook zijn hoor !

Die poses, ja, die waren er zeker, maar laat ik me daar nou niet zo aan gestoord hebben...

Zulke poses: ?

(afbeelding)

Was een geweldige show...
Met inderdaad ook ruimte voor wat covers )

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.