MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Gentse Feesten

zoeken in:
Ink
Zijn er nog mensen die naar Gent gaan komende week?
Zelf ga ik waarschijnlijk morgen en/of woensdag

http://www.gent.be/gent/vrijetij/feesten/

Ik ben er vorig jaar wel geweest en het is erg goed bevallen. Deze keer ben ik er niet bij helaas.

Ik moet ze spijtig genoeg missen. Ben nooit echt voor massa's geweest, dus ben blij ze keer voor een jaartje over te slaan. Jammer dat ik dan vrijdag DAAU en The Go Find ga missen. Voor een echte Gentenaar mag dat eigenlijk niet...

Ink
Heb het ook niet meer gered om naar t zuiden af te reizen... volgend jaar beter

iemand anders wel geweest? hoe was het??

Ze hebben een Planet Mu labelnight op 7 Days Off daar. Heb het een beetje druk dit weekend, anders was het er vast wel van gekomen.

Geen 10 Days Off ? (las ik in Humo ergens dacht ik)

Ja, 10 Days Off, ben ik vorig jaar ook nog geweest.

Mijn zusje en broere zijn naar Van Morrison geweest op het Blue Note festival, en naar het schijnt was t een goed concert. Bij Van weet je dat niet altijd...verhalen die ik van hem gehoord, zorgen ervoor dat ik hem liever nooit live wil zien.

Onderhond schreef:

Geen 10 Days Off ? (las ik in Humo ergens dacht ik)

Sorry, reactie gemist. Het is wel degelijk 7 Days Off, da's een soort coole variant op 10 Days Off met allerhande breakcore en industrial gedoe

Staan een paar mooie namen tussen. Peace Off

Da's ook een van de favoriete 'hardcore' labels van Richard Devine trouwens

Gast
geplaatst: vandaag om 18:06 uur

geplaatst: vandaag om 18:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.