MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Alice Cooper op Rock Zottegem!!! (10 juli)

zoeken in:
Jawel !

Vrijdag 10 juli komt ALICE COOPER naar Rock Zottegem !!!

Ook Therapy? werd aan de affiche toegevoegd: zij komen op zaterdag 11 juli

Therapy? en Alice Cooper op Rock Zottegem

wo 29/04/09 14:27 - De organisatoren van Rock Zottegem hebben een nieuwe lading festivalnamen gelost. De meest opvallende zijn die van Alice Cooper en Therapy?.

Hardrock-halfgod en cultfiguur Alice Cooper zakt op vrijdag 10 juli af naar Zottegem. Die dag staan ook Apocalyptica en dj dirk Stoops op het programma.

Zaterdag mogen Therapy?, The Neon Judgement, Jasper Erkens en Shameboy het podium op.

Met de nieuwe namen zijn zo goed als alle plaatsen op de affiche nu ingenomen.

Tickets voor Rock Zottegem zijn verkrijgbaar vanaf 20 mei, onder meer op www.rock-zottegem.be.

Stijn_Slayer
Dat ziet er leuk uit, hopelijk komt hij ook nog even langs Nederland.

Als dat zo zou zijn moet ik wel eerst even een aantal setlist's zoeken, van zijn latere werk ben ik namelijk totaal niet gecharmeerd. Maar zijn jaren 70 werk is grandioos!

Ik vond de show van Alice echt super. Het is werkelijk knap dat die man op deze leeftijd dit nog kan. Zijn band was superstrak en hij drijft op charisma en een nog altijd overdonderende stem. Hoogtepunten vond ik de stukken van Welcome to my nightmare, Halo to flies, Ballad of Dwight Fry en Poison. Vond het alleen jammer dat hij niets speelde van het geweldige Brutal Planet. Maar hoe dan ook ik ben gelukkig. Ik heb eindelijk mijn held in levende lijve gezien.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.