MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / 11.09.09 / No Surrender / Secede (LIVE), Invite, Sten L ea

zoeken in:

(afbeelding)

(afbeelding)

Daar is ie dan

NO SURRENDER.

Te vet natuurlijk. We beginnen de avond met een set van mijzelf, waarna SECEDE (LIVE) het electronica-stokje zal overnemen met zijn live-act. De man was geniaal in de Kikker in maart, reden voor ons hem weer uit te nodigen in de domstad

De rest van de avond zullen DYSTORSION, STENIE B en INVITE ouderwetse rateltechno droppen Geen bullshit, maar techno zoals het bedoeld is. Ideaal bij zo'n locatie denk ik

Verder: goed betaalbaar bier, een lage entreeprijs (in de voorverkoop via [email protected] is een kaartje slechts 5 euro) en een te vette locatie die goed bij het karakter van het feest past. En veel gezelligheid natuurlijk!

Gewoon komen dus!

thejazzscène
Oooh, ik zou graag komen maar ik ben dan reeds op erasmus.
Mooi dat je zoiets in elkaar gebokst krijgt. Vette locatie ook. Ik zal duimen dat er veel volk mag komen! (en dat je uit de kosten geraakt)

Dit weekend heb ik zelf ook een feest gegeven met een paar vrienden in een industriële scheepsloods juist naast de schelde, op linkeroever met uitzicht op Antwerpen. Was ook een succes.

thejazzscène
Welke stijl(en) ga jij eigenlijk draaien op dat feest B.?

Ziet er goed uit, mooie locatie ook.

Jullie zijn er wel op tijd bij trouwens; het feest is pas over 4 maanden.

thejazzscène schreef:
Welke stijl(en) ga jij eigenlijk draaien op dat feest B.?

Ambient / Electronic, maar iets toegankelijker dan normaal Bouw echt op voor Secede, we zijn trots dat hij naar ons feest komt

Invite (Awakenings) en Dystorsion zijn ook echt goede DJ's, heerlijke energieke sets altijd...

fastpulseboy
ziet er goed uit!
mooie lokatie.......
maar de combi bier en techno?
heb je niet iets leukers

Persberichie er bij

Techno zoals het bedoeld is met een vleugje Elektronica vooraf.

Het gaat weer gebeuren. 11 september 2009 zal undergroundlocatie Dock 154 te Utrecht de plek zijn voor een nieuwe editie van No Surrender. Het feest in de werfkelder aan de Oudegracht zal zich toeleggen op ouderwetse rammeltechno met pracht-elektronica als voorgerecht. Voor de line-up hebben we dan ook gekozen voor een mix van Nederlandse helden uit beide werelden.

Invite, Stenie B [LIVE] en Dystorsion zijn de verantwoordelijke mannen voor een nacht vol obscure Techno uit de oude dagen. Invite deed dit recentelijk nog op Awakenings en zal dit kunstje op z’n minst gaan herhalen bij No Surrender. Stenie B heeft een geheel eigen interpretatie op Techno. Met zijn donkere, recht-toe-recht-aan live-act heeft hij Techno liefhebbers onder de rivieren al regelmatig in beweging gebracht. Hoog tijd voor een optreden in het midden des lands. Dystorsion staat al geruime tijd bekend om zijn liefde voor de Engelse Techno. Dit in combinatie met Ambient klanken zorgt voor de ideale brug tussen bovengenoemde helden en Sten L & Secede [LIVE]. Beide heren hebben een voorliefde voor de afdeling elektronica. Secede is een zeer gewaardeerd producer met vele hoog aangeschreven releases op o.a. Sending Orbs. Zijn sprookje zal als een emotioneel, ritmisch geheel door de speakers gaan dreunen. Sten L zal op geheel eigen wijze de avond opwarmen zoals hij op de vorige editie van No Surrender ook met verve deed.

Een dikke line up hoeft niet persé een hoge entreeprijs te betekenen. Stuur een mail naar [email protected] en je hebt een kaart netto voor € 5. Deurverkoop is € 8.

Gewoon komen dus. Geen overgave.

Timetable:
23:00 – 00.15 Sten L
00.15 – 01.15 Secede [LIVE]
01.15 – 02.30 Dystorsion
02.30 – 03.30 Stenie B [LIVE]
03.30 – 05.00 Invite

goed dat je even herinnert sowieso, want het was wel erg lang van te voren aangekondigd en dan kunnen mensen het vergeten. Ik ga wel komen waarschijnlijk, ben toevallig sowieso voor een verjaardag in Utrecht en zal eens kijken hoelaat ik daar weg ga. Ik mis waarschijnlijk wel een deel van je set. Als er nog meer musicmeteraars naar dit feest komen lijkt me dat erg leuk.

Zou bijzonder vet zijn als je zou komen

En neem vrienden mee

Zo net terug. Dat was absoluut een vette nacht, ook al was de opkomst niet wat jullie gehoopt hadden. De locatie is inderdaad mooi en de mensen tof. Ook erg leuk: brooklyn en John Doe hebben elkaar eens goed ontmoet.

Goede nummers ook die je draaide zoals ik al zei. Het begin heb ik helaas gemist, want dat klonk mooi zoals je het beschreef met ambient en dat nummer van Beaumont Hannant. Ik kwam binnen met Anthony Rother (Biomechanic), later hoorde ik Kettel, Orbital en tweemaal Boards of Canada langskomen (heb flink staan spacen op een krachtig door de zaal geblazen ''Music is Math'') en op het einde als toetje nog een lekker nummer dat je via mij hebt leren kennen zoals ik vermoedde (Ad Vanz vs Gescom - Viral). Daarna was Secede zeer vet, lekker eclectisch en wild, maar toch met subtiele opbouwen, duurde helaas maar een uur.

Volgende uit eigen initiatief gegeven electronic feest van je probeer ik zeker weer bij te zijn.

Inderdaad (te) rustig maar muzikaal erg genoten waardoor een dubbel gevoel het resultaat bij me is.

Eigen set ging erg goed, had de tijd om eens wat platen te draaien die ik eerder nog wel eens 'vergat'. Mooi om tot twee keer toe een welgemeend compliment van Secede te krijgen over je set

Erg mooi dat je er was Eelco, heb genoten van je verhaal over je avontuur met Mad Mike (en een tikkie jaloers natuurlijk )

Grappig wist hier niets van, maar gister ook Secede live mogen zien, ook in Utrecht, maar dan op Stekkerfest Tezaam met Kettel, Anders Ilar, Plaid en vele anderen, was dat ook een fijn samenzijn! Helaas deze dus gemist, maar eens het forum beter in de gaten houden. In ieder geval gefeliciteerd met een geslaagde avond!

Stekkerfest moet vast ook een leuk feest geweest zijn ja, was dat outdoor eigenlijk? Hopelijk organiseren ze dat in ieder geval volgend jaar weer.

Ja was een leuk feestje zeker, de opkomst viel misschien een beetje tegen, en het publiek was vrij mat.. Het kwam allemaal erg laat op gang (Had het gevoel dat Anders Ilar speciaal voor mij kwam draaien..). Met Plaid ging het een en ander mis vooraf, ik kreeg niet mee wat er was, maar trok de conclusie dat het niet meer doorging, vervolgens stonden ze er een uurtje later toch en kwam ik halverwege toevallig kijken! Verder danste het gras gewoon klote, maar het was al met al een leuk dagje, zeker een leuke, sfeervolle locatie, voor een dergelijk feest. Vooral de oude 'ruïne' deed het 's avonds goed!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.