MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Festival de-Affaire

zoeken in:
Gallow
Zaterdag 18 juli tot en met vrijdag 24 juli

Valkhofpark, Nijmegen
Entree: gratis
----------------------------------------------------------

Gaan hier naast mij nog meer mensen naartoe? Zal wel druk worden in ieder geval...

Ik ga waarschijnlijk alleen de 18e, voor Gojira en Amenra, en m'n vriendin wil Blood Red Shoes zien.

Festival de-Affaire at Doornroosje (Nijmegen) on 18 Jul 2009 – Last.fm

Alleen is de lokatie anders; namelijk Valkhofpark in Nijmegen.
Doornroosje doet de organisatie.
Vind plaats tijdens de zomerfeesten; oftewel de Nijmeegse 4daagse.

Gallow
Ok

Maar elk jaar zeker de moeite waard.

Kos
Ik ben er altijd bij. .

Altijd gezellig daar..
Ga er zeker heen om o.a.
de blood red shoes te zien.
Caribou komt ook zie ik net
vorig jaar op pukkelpop gezien
die zijn live echt strak.

Gallow schreef:
Ik ga waarschijnlijk alleen de 18e, voor Gojira en Amenra

Same here, ik ken verder ook niks maar er valt vast wel iets leuks te ontdekken.

Ik ga voor deerhoof

Ik moet er spelen Yay.

Gaaf festival altijd, met ontzetend veel nieuwe dingen om te ontdekken.

Kos
Nisennenmondai was geniaal.

3 Japanse chicks in rokjes die een soort Shit & Shine set neerzetten. .

Still Flyin was ook een heel fijn bandje

Gallow
Die gast met z'n saxofoon was echt gaaf

fastpulseboy
djeezzzzzz
Wat een lekker optreden van Caribou gister!

handsome_devil
en van slagsmalsklubben (of zoiets)!

Iemand het 8-bit wonder Meneo gezien? Wat een held was dat!

freakyy schreef:
Iemand het 8-bit wonder Meneo gezien? Wat een held was dat!

ja zeker.

Slagsmålsklubben wat vet!
Afterparty van I FEEL LUV (De Affaire) in de Merleyn was vanacht ronduit BRILJANT...

(waren er meer users?)

Baddies waren ook een fijne verassing, niet bepaald hoogstaand maar wel een indiebandje met een batterij energie van jewelste.

En ja Strange Boys speelde geweldig alleen het publiek was wel heel erg kut.

Kos
Het festival heeft inmiddels nog eens 25 verse namen onthuld, en die liegen er niet om. Wat te denken van The Antlers, Beans & Fatback, Sarah Blasko, Clues, The Cohens, The Crookes, Daily Bread, Darwin Deez, Dum Dum Girls, The Flying Eyes, John Grant, The Heavy, I Am Oak, Isbells, Karma To Burn, King Khan and the Shrines (foto), The Morning Benders, André Lodemann, Pantha Du Prince, The Sore Losers, Sungrazer, These Are Powers, Thus:Owls, Valient Thorr en Woost

.

Hm ik ken er bijna niks van.

Meen je niet.. the Antlers,

Pantha du Prince en These Are Powers.

Dum Dum Girls, Fucked up en nog veel meer tofs.

Denk wel een flink aantal keer afreizen naar Nijmegen.

Pantha du Prince, Toro Y Moi en Gold Panda. De kans dat ik naar Nijmegen ga is nu wel aanwezig. Lijkt me ook wel één van de leukste gratis festivals - naast mijn favoriet Metropolis.

levenvergeten schreef:
Pantha du Prince, Toro Y Moi en Gold Panda. De kans dat ik naar Nijmegen ga is nu wel aanwezig. Lijkt me ook wel één van de leukste gratis festivals - naast mijn favoriet Metropolis.

Deze namen zijn al fantastisch. Voeg hier voor mij The Antlers, The Morning Benders en Shearwater aan toe en dat maakt dat ik deze zomer vast in Nijmegen te vinden ben.

@levenvergeten Zie je daar

ik heb 1 woord... SHININGSHININGSHININGSHININGSHININGSHINING

... hun nieuwste plaat was misschien niet zo denderend goed... maar live moet dit echt spektakel zijn

Kos schreef:
Het festival heeft inmiddels nog eens 25 verse namen onthuld, en die liegen er niet om. Wat te denken van The Antlers, Beans & Fatback, Sarah Blasko, Clues, The Cohens, The Crookes, Daily Bread, Darwin Deez, Dum Dum Girls, The Flying Eyes, John Grant, The Heavy, I Am Oak, Isbells, Karma To Burn, King Khan and the Shrines (foto), The Morning Benders, André Lodemann, Pantha Du Prince, The Sore Losers, Sungrazer, These Are Powers, Thus:Owls, Valient Thorr en Woost

Even terzijde: hoe kan het dat er nog niks van de cursief geschreven act op MuMe staat? Werkt mijn zoekfunctie misschien niet goed, of is De Wereld Draait Door werkelijk waar eens ergens echt vroeg bij?

Hij staat in de wachtlijst om toegevoegd te worden.
Viel mij namelijk ook al op.

Hij is donderdag (rondom het optreden bij DWDD) zelfs vier keer toevoegd. Het album zal binnenkort wel op de site komen.

Nu The Antlers komen weet ik straks gelijk welke dag ik zeker in Nijmegen te vinden ben! En daarna gelijk door na Matrixx @ The Park (Maar dat zal de gemiddelde MuMe gebruiker een zorg zijn)!

Health speelt de 18e op de Affaire

Gast
geplaatst: vandaag om 04:18 uur

geplaatst: vandaag om 04:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.