MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Website over alle concerten

zoeken in:
Hallo allemaal

Ik vraag me af of er ergens een goede site bestaan waar je alle informatie kunt vinden over Hip-Hop concerten in Nederland en België. Misschien is er een site enkel over Hip-Hop concerten, dus vraag ik het eventjes.

Alvast bedankt.

Hmm, ik zoek er eigenlijk ook zo één...

sq
Ja, enorm goed onderwerp. Er lijkt te weinig (commerciele) belangstelling voor zoiets. Ik ben zelf ook nieuwsbriefontvanger van 6 podia waar ik regelmatig heen ga om het een beetje te volgen, kijk af en toe op de ticketservice en lees natuurlijk de passende topics op dit forum, maar verder.. ?

Tot voor kort kon je op mojo.nl het hele clubcircuit afstruinen, maar dat is nu ook niet meer met hun nieuwe site (link naar LiveNation).

VB1
Vroeger ging ik regelmatig naar hiphopconcerten en toen keek ik op http://www.hiphopagenda.nl/

VB1
sq schreef:
Ja, enorm goed onderwerp. Er lijkt te weinig (commerciele) belangstelling voor zoiets. Ik ben zelf ook nieuwsbriefontvanger van 6 podia waar ik regelmatig heen ga om het een beetje te volgen, kijk af en toe op de ticketservice en lees natuurlijk de passende topics op dit forum, maar verder.. ?

Podiuminfo/festivalinfo zijn ook wel handig om af en toe op te kijken.

Sheplays
Ik gebruik o.a. een feed op i-google. Deze heb ik geïnstalleerd via Facebook maar misschien zit hij ook tussen de gadgets. Je kunt een actieradius opgeven, zodat je zelfs info krijgt over concerten in naburige landen.

Kijk zelf altijd op podiuminfo. Alle info over zalen, artiesten en concerten staan er op. Het is niet altijd even overzichtelijk. Handig is om al je favoriete artiesten aan te vinken die je live wilt zien, dan krijg je vanzelf een melding als ergens komen te spelen.

Last.fm is ook wel goed.

Inderdaad Last.FM voornamelijk, en podium/festivalinfo soms, dekken toch wel het gros van de dingen die mij zouden kunnen interesseren.

Gallow
lastfm

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.