Muziek / MusicMeter Live! / Geleen Calling festival
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2008, 13:50 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > Geleen calling indie/wave/rock festival:
Op zondag 28 september a.s. vindt in de Hanenhof in Geleen, Geleen Calling 2008 plaats. De organisatie presenteert die middag (!) 2 buitenlandse acts aangevuld met een band uit Limburg en de bekende DJ H.A.R.
Met de Zweedse band CutCity en de Deense band Decorate Decorate spelen die middag 2 new wave / indie - rock topbands die internationaal hun sporen reeds hebben verdiend. Samen met de Sittardse formatie 32 Ohm, die het festival openen, een puike line - up. DJ H.A.R. (van o.a."we lost control") staat garant voor sfeervolle pauzemuziek. Kenners weten dat alleen al de aanwezigheid van H.A.R. de moeite waard is het festival te bezoeken.
Stond de organisatie eerder bekend door de pinkpop - sensatie Wir Sind Helden naar Geleen te halen, nu dan een echt wave festival. De organisatie laat weten met dit middagprogramma (aanvang 14.00 uur) iedereen tegemoet te willen komen die op zondag op "tijd" thuis willen zijn, de trein nog moet halen etc. etc. Kinderen onder de 14 jaar mogen gratis, mits onder begeleiding, gratis naar binnen (hoeven die gelukkig niet naar opa en oma). En om iedereen de kans te geven dit topconcert bij te wonen heeft de organisatie de entree in de voorverkoop maar op € 8,- gesteld.
Voor de afsluitende act Decorate Decorate, vorig jaar nog de sensatie van Roskilde, geldt dat zij voor een exclusief (en voor de 1ste keer) naar Nederland komen.
Meer info: Geleen Calling 12 nov. 2010 - Hyves.nl - geleencalling.hyves.nl
Op zondag 28 september a.s. vindt in de Hanenhof in Geleen, Geleen Calling 2008 plaats. De organisatie presenteert die middag (!) 2 buitenlandse acts aangevuld met een band uit Limburg en de bekende DJ H.A.R.
Met de Zweedse band CutCity en de Deense band Decorate Decorate spelen die middag 2 new wave / indie - rock topbands die internationaal hun sporen reeds hebben verdiend. Samen met de Sittardse formatie 32 Ohm, die het festival openen, een puike line - up. DJ H.A.R. (van o.a."we lost control") staat garant voor sfeervolle pauzemuziek. Kenners weten dat alleen al de aanwezigheid van H.A.R. de moeite waard is het festival te bezoeken.
Stond de organisatie eerder bekend door de pinkpop - sensatie Wir Sind Helden naar Geleen te halen, nu dan een echt wave festival. De organisatie laat weten met dit middagprogramma (aanvang 14.00 uur) iedereen tegemoet te willen komen die op zondag op "tijd" thuis willen zijn, de trein nog moet halen etc. etc. Kinderen onder de 14 jaar mogen gratis, mits onder begeleiding, gratis naar binnen (hoeven die gelukkig niet naar opa en oma). En om iedereen de kans te geven dit topconcert bij te wonen heeft de organisatie de entree in de voorverkoop maar op € 8,- gesteld.
Voor de afsluitende act Decorate Decorate, vorig jaar nog de sensatie van Roskilde, geldt dat zij voor een exclusief (en voor de 1ste keer) naar Nederland komen.
Meer info: Geleen Calling 12 nov. 2010 - Hyves.nl - geleencalling.hyves.nl
0
geplaatst: 10 september 2008, 17:42 uur
Laat dat new wave maar weg, indie/rock vind ik een betere omschrijving van deze bands, hoewel ik het zelf graag als zijnde 'altow meuk' mag samenvatten. 

0
geplaatst: 11 september 2008, 09:17 uur
Voor jou dan maar "altow meuk". Heb ik nog nooit van gehoord, maar jij zal dan ook wel de kenner zijn.
0
geplaatst: 11 september 2008, 20:04 uur
Hoi, die gasten van Geleen Calling heb dan wel een gepikte naam voor hun festival maar de bands die er spelen zijn wel lekker (zeker voor een zondagmiddag).
Zag op hun hyves pagina dat de leden alleen maar vrouwen zijn, dus dat wordt ook nog swingen voor mij (grapje).
Ik verheug me echt op Decorate Decorate. Live klinkt het wat zwaarder dan hun eerste Cd.
Zag op hun hyves pagina dat de leden alleen maar vrouwen zijn, dus dat wordt ook nog swingen voor mij (grapje).
Ik verheug me echt op Decorate Decorate. Live klinkt het wat zwaarder dan hun eerste Cd.
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 11:42 uur
Wederom in de Hanenhof in Geleen vindt op 28 nov. het Geleen Calling festival plaats met DeWolff, Rigby, Audiofeel en Sir Wallace and the coconuts. Entree 12,50. Kassa 20,-
VVK: Music Store (www.musicstore.nl)
Music Machine (Sittard)
Dit & Dat, Zuidhof (Geleen)
Van Verseveld reisbureau (Geleen, tegenover Hanenhof)
Satisfaction (Heerlen)
Babashop (Maastricht)
Kinderen t/m 14 jaar grais entree mits onder begeleiding ouder
Aanvang 19:00 u.
Music Machine (Sittard)
Satisfaction (Heerlen)
Babashop (Maastricht)
0
geplaatst: 7 november 2009, 18:59 uur
Dat is 5 min lopen voor mij, maar toch ga ik er niet naartoe. Hoewel Rigby me wel een beetje aanspreekt
0
geplaatst: 15 november 2009, 12:41 uur
Het moet natuurlijk 21 november zijn!!!
meer info op; www.geleencalling.nl
meer info op; www.geleencalling.nl
Rat schreef:
Wederom in de Hanenhof in Geleen vindt op 21 nov. het Geleen Calling festival plaats met DeWolff, Rigby, Audiofeel en Sir Wallace and the coconuts. Entree 12,50. Kassa 20,-
Music Machine (Sittard)
Satisfaction (Heerlen)
Babashop (Maastricht)
Wederom in de Hanenhof in Geleen vindt op 21 nov. het Geleen Calling festival plaats met DeWolff, Rigby, Audiofeel en Sir Wallace and the coconuts. Entree 12,50. Kassa 20,-
Music Machine (Sittard)
Satisfaction (Heerlen)
Babashop (Maastricht)
0
geplaatst: 29 augustus 2010, 12:05 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > Geleen Calling 12 nov. 2010 met topbands uit belgië:
Op 12 nov. Geleen Calling goes Belgium met ARID, CUSTOMS en U2 two. in de hanenhof te Geleen entree 15 euro Meer info op : www.geleencalling.nl of www.geleencalling.hyves.nl
Op 12 nov. Geleen Calling goes Belgium met ARID, CUSTOMS en U2 two. in de hanenhof te Geleen entree 15 euro Meer info op : www.geleencalling.nl of www.geleencalling.hyves.nl
* denotes required fields.