MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Wellicht geen concertverslagjes meer in 2010

zoeken in:
Alvast één voornemen voor 2010.
Ik post hier - en dat is wellicht goed nieuws voor de meerderheid, aangezien de reacties (of het gebrek eraan dus) - voorlopig geen concertverslagjes meer. Verloren moeite/energie.
Ik zou zeggen: "parels voor de zwijnen". MAAR ik wil niemand beledigen, noch mezelf teveel eer toedichten!!!...

Waarom al die moeite, als toch niemand erin geïnteressseerd is.

Mocht persoon a of b, of c... TOCH geïnteresseerd in mijn verslagjes zijn check mijn blog: The Markec Files

Vriendelijke groeten,
en tot op andere topics/fora.

Mark/ c-moon

Ik lees je verslagen (dat klinkt beter dan verslagjes) met veel plezier als het om een voor mij interessante band gaat. Ik denk dat dat wel voor meer mensen opgaat. Ik post nooit reacties in de zin van "mooi verslag" omdat dat zo weinig toevoegt. Kan me aan de andere kant voorstellen dat je zoiets wel eens wil lezen. Maar verder zal er ook weinig reacties of discussie komen als het leeuwendeel van de lezers niet op het bewuste concert is geweest.

Anyhow, ik denk dat je verslagen wel worden gelezen en als je "al die moeite" toch moet doen om ze te schrijven voor je blog, waarom zou je ze dan hier niet posten?

@ C-moon, ik hecht absoluut waarde aan je verslagen, jij bent toch wel de grootste maniak betreffende concertbezoek. Ga niet afkicken a.u.b.
Andere concertverslagen zijn ook welkom natuurlijk.

Ik zie ook niet echt reden om te stoppen eerlijk gezegd. Misschien dat ik niet al je concertverslagen lees, maar als je iets schrijft bij een topic waar ik in geïnteresseerd ben lees ik dat altijd graag.
Het is wel zoals Itchy zegt, je gaat niet bij iedere post korte berichtjes achterlaten in de trant van 'leuk verslag!' want dat is niet bepaald goed voor het zinnige gehalte van de site.
Kijk maar wat je doet, maar ik zou het zonde vinden als je niets meer post omdat je je niet gewaardeerd voelt.

Ik heb weinig toe te voegen aan wat de drie hierboven zeggen.

Same here. Ik las ze altijd met plezier en soms verwondering (The Orb ). Ik zou het jammer vinden als ze van de site verdwenen.

Ik begrijp het ook niet zo goed: concertverslagen vind ik een wezenlijk onderdeel van deze site (liever zulke verslagen dan een hoop andere topics).
Probleem is alleen dat je er niet echt op kunt reageren omdat je er zelf niet bij bent geweest. Dat wil niet zeggen dat ze niet gelezen worden.
Ik had zelf ook wel eens het gevoel voor niks stukken bij cd's te schrijven maar dan hoorde je toch dat mensen het lazen alleen niet reageerden. Daar kan ik inmiddels goed mee leven hoor
Zonde om te stoppen dus.

Ik ben aangenaam verrast door jullie reacties!!!
'k had eerlijk gezegd niet zoveel lof/hulde/ respect verwacht..
Waarvoor dank, natuurlijk!

Wellicht hebben jullie gelijk...
Misschien moeten we op musicmeter.nl een soort optie hebben waarbij je kan zien hoeveel keer een topic gelezen wordt/ werd...

Goed, aangezien het duidelijk wél gewaardeerd wordt, denk ik dat ik er voorlopig toch maar mee doorga...

Tot gauw dus..

Stijn_Slayer
Ik herinner me nog o.a. je verslag van het Neil Young concert, erg leuk om te lezen, maar toen helaas ook weinig reacties. Dat is jammer, maar er is in ieder geval een clubje trouwe lezers van je recensies.

Ik lees en waardeer je verslagjes ook, dus ik sluit me aan bij de rest!

Mooi dat je er toch mee door gaat.

Zo, genoeg veren in je achterste dus hup, schrijven maar!
Als er iemand regelmatig concerten bezoekt ben jij het wel dus we verwachten weer een hoop verslagjes (waarschijnlijk onder al te veel reacties, tenzij je behoefte hebt aan opmerkingen als 'leuk stukje' natuurlijk ).

herman schreef:
Mooi dat je er toch mee door gaat.
Inderdaad. Griend is er al mee gestopt, de lafaard.
En als je na ieder stukje een schouderklopje wil, dan kan dat hoor.
Herman, pak jij dit op?

Ik doe het al af en toe volgens mij.

rayman schreef:
Griend is er al mee gestopt
Enig achterstallig onderhoud wel ja. En bij een concert onlangs in de HMH werd ik zo afgeleid door mijn kompanen dat ik me vrij weinig meer van het optreden zelf kan herinneren

Van Mark zat ik vooral te wachten op zijn verslagje van Simple Minds in 013.Misschien gemist door het weer?

herman schreef:
Ik doe het al af en toe volgens mij.
Keurig, hou dat vast dan.
En Griend........ ach laat maar.

Die Vlamingen hebben wel iets met afscheidsberichten, valt me op

VanDeGriend schreef:
bij een concert onlangs in de HMH werd ik zo afgeleid door mijn kompanen dat ik me vrij weinig meer van het optreden zelf kan herinneren

Als het zo saai en slecht was ben ik blij dat je er geen stukje over geschreven hebt. Of wellicht was het dan een humoristisch stukje geworden.

TROS muziekfeest Heerenveen. Geen verslag. Vroegtijdig weggegaan om thuis een 1870 te drinken. Mischien ga ik straks wel naar de finale daar het toch vlakbij huis is.
edit: Niets van gekomen daar er een beste regenbui kwam. Thuis maar een biertje extra.

Dag Allen,

Deze post te weinig gecheckt nog.... ik kom de laatste tijd ook te weinig op musicmeter, maar daar ga ik weer wat aan doen ))

Verslagjes: ik sta met sommigen wat achter, maar de meesten staan op mijn blog: www.markec.be

Wat dat verslag van Simple Minds in de 013 betreft, Vandegriend, dat kun je hier lezen:

The M@rkec Files: Simple Minds - Frosty The Snowman: 1 - 0. Maar... - markec.blogspot.com

Een fragmentje:

"Donderdag 17 december 2009, Tilburg - Ondanks de barre weersomstandigheden was het toch voor een bijna volle 013 (slechts enkelen trotseerden de vele sneeuw niet voor dit uitverkochte concert) dat Simple Minds hun ding kon doen. Simple Minds won het dus van 'Frosty The Snowman'!

Alhoewel de band al heel wat getourd heeft, zagen we een erg levendige en band op het podium, ready to rock... en so they did... Het publiek zorgde, samen met de band, voor een uitstekende sfeer...

Het geluid zat jammer genoeg (weer) niet helemaal goed, wat maakt dat waar ik stond - en ik hoorde hetzelfde van andere concertgangers- ik Jim Kerr's stem amper of soms helemaal niet hoorde. De killer-mokerdrumslagen van Mel waren dan weer iets te prominent aanwezig. Een andere smet op het blazoen van deze al bij al toch geweldige liveband was een pijnlijk slipper van Charlie Burchill die wel erg vals speelde bij "Let there be love"... aie aie..."

en de rest lees je op markec.be

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.