MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Awakeningsfestival 2010

zoeken in:
Zaterdag 26 juni is de 10de editie van Awakenings! De line-up is vandaag bekend gemaakt en ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen! Maar dat mag ook wel voor tickets van 50 euro.

Line-up:

Adam Beyer
Alex Under
Anton Pieëte
Bart Skils
Chris Liebing
Derrick May
Efdé
Johanna Mercker
Juan Atkins
Kevin Saunderson
Paco Osuna
Speedy J
Koen Lebens
Loco Dice
Luciano
Raresh
Richie Hawtin
Live: Lützenkirchen
Live: Reboot
3X (10 Years Of Awakefest Classix)
Angelo
Ben Sims
Billy Nasty
Cari Lekebusch
Oscar Mulero
Remy
Steve Rachmad
Surgeon
Ben Klock
Dave Clarke
Jeff Mills
Juan Sanchez
Len Faki
Marcel Dettmann
Secret Cinema
Live: Industrialyzer
Live: Laurent Garnier
Live: The Advent
A.Paul
Bas Mooy
Candy Cox
Fernanda Martins
Frank Kvitta
Lukas
Marco Remus
O.B.I.
Radial
Rush
Zix
Live: D.A.V.E. The Drummer
Live: Pet Duo
Cassy
James Holden
Mathias Kaden
Melon
Osunlade
Live: Gui Boratto
Live: Ricardo Tobar
Live: William Kouam Djoko

Gaan er nog mensen heen?

http://www.awakeningsfestival.nl/

Voor wat techno betreft kan het niet veel beter. Even goed uitzoeken of ik dan geen andere verplichtingen ga krijgen.

Zondag 4 april ga ik naar de Awakenings Detroit special, zijn nog wat kaartjes voor beschikbaar overigens.

Ik zie net dat de drie Detroit techno grondleggers (en oude highschool vrienden van elkaar) samen gaan werken op dat festival: Awakenings - Artiesten - Belleville 3: Juan Atkins & Derrick May & Kevin Saunderson

wel bijzonder

Gaaf

Ja ze hadden al gezegd dat deze editie bijzonder zou worden. Ik ben er nooit geweest nog vanwege de combinatie hoge prijs + een lineup die meestal voor de helft uit oninteressante artiesten bestaat.

Kos
Klinkt vet, waar is dat?

50 euro lijkt me toch wel redelijke prijs.

Spaarnwoude Kos.

Aanwezig overigens. Holden, Mills, May, Atkins, Saunderson, Radial, Advent, Garnier, Surgeon, Mulero, Speedy J en Liebing zijn niet te missen natuurlijk.

Kos
Openlucht dus.. helemaal oke. effe wat lijntjes leggen (contact bedoel ik )

Kos
Hmm.. de dag voor Rockin Park...tuurlijk...

Te veel inkoppertjes, te weinig uitdagend.

Tijdsschema inmiddels bekend! James Holden en Richie Hawtin helaas op hetzelfde moment! Balen! Ik denk dat Hawtin mijn voorkeur geniet...

Ik heb trouwens nog een extra kaartje over voor het Awakeningsfestival, dus mocht iemand interesse hebben, stuur dan even een PM'etje.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.