MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Franz Ferdinand in de Bijlmer Bierhal

zoeken in:
bij Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand (2005):

Op 11 december wederom in de Heineken Music Hall!
De kaarten zijn alweer besteld

Kijk trouwens erg naar dit album uit, als het net zo'n juweeltje als het eerste wordt, dan komt het wel goed!

Diego schreef:

Op 11 december wederom in de Heineken Music Hall!
De kaarten zijn alweer besteld

Waar en voor hoeveel heb je deze kaarten gehaald als ik vragen mag? Ik zie ergens op een site dat je ze voor EUR 55,- kunt kopen.. Beetje veel geld!

Nicolage Rico schreef:

Waar en voor hoeveel heb je deze kaarten gehaald als ik vragen mag? Ik zie ergens op een site dat je ze voor EUR 55,- kunt kopen.. Beetje veel geld!

Hier staat informatie over het concert en hoe je de kaarten kan bestellen. 29,- excl. service kosten, komt op ongeveer 33 euro. Absoluut het geld waard

Hey bedankt, Diego!

You're welcome!

Ik vond de nieuwe nummers die ze speelden op lowlands erg goed klinken. Vooral de nieuwe single Do You Want To klonk erg goed. Ik kan niet wachten tot dit album uit is.

70 piek voor een band die 1 cd-tje heeft gemaakt

Dan hebben ze al twee cd-tjes gemaakt.

Da's waar ook. Koopje!

lebowski schreef:

70 piek voor een band die 1 cd-tje heeft gemaakt

Beetje kort door de bocht vind je niet? Ik zie het liever als bijna 70 piek voor een super avond samen met een stel vrienden, dat is het driedubbel en dwars waard.

Diego, uiteraard is dat het dubbel en dwars waard, ik zou het ook betalen voor mijn favoriete band, ongeacht het aantal cd's dat ze hebben gemaakt, maar los daarvan vind ik het domweg smerige geldklopperij. FF is hot, dus cashen. Voor dEUS betaal ik in oktober € 20...

Tja als je het in die context bekijkt heb je wel gelijk, zou het ook niet voor Jan en Alleman betalen als je begrijpt wat ik bedoel.

Het eerste concert was naar ik dacht een stuk goedkoper (rond de 20 euro?), maar weet dus uit ervaring dat die 33 euro goed besteed zullen zijn .

Ik vind het vooral gek dat het op de ene plaats 55 euro en op de andere plaats 30 euro kost

Ben ik blij dat ik ze nog voor 8 euro in een klein zaaltje gezien heb: dat was pas feest! Hoef ik ook niet meer naar zo'n grote hal

Ik ben ook blij dat ik ze nog gezien heb voordat ze helemaal doorbraken. Ik vind het ook wel erg veel geld (en sowieso staat de Bijlmer Bierhal me niet aan). Maar goed, ik gun het FF verder van harte, het is een geweldige band.

Yak
Acht eurootjes in de Rotown toch, een jaar geleden? Ik was er niet bij, maar het is toch werkelijk bizar dat een bandje op het kleine Domino-label in korte tijd zo ontzettend populair is geworden. Leuk ook dat hun nieuwe album ook gewoon op Domino uitkomt, en niet op een grote moloch van een label.

Yak schreef:

Acht eurootjes in de Rotown toch, een jaar geleden?

Inderdaad. Toch gun ik het de band ook wel hoor. Ik sta nog steeds versteld over het succes.
Aan de andere kant weet ik nog wel dat ik gelijk kaarten kocht toen de voorverkoop begon: ik had toen al het gevoel dat dit wel eens kon gaan uitverkopen (wat het ook deed en wat zelden voorkomt in Rotown). Er hing toen al een aardige hype rondom de band.

editors in het voorprogram, heb je toch mooi twee vette bands met 1 cdtje voor 70 piek

lebowski schreef:
Diego, uiteraard is dat het dubbel en dwars waard, ik zou het ook betalen voor mijn favoriete band, ongeacht het aantal cd's dat ze hebben gemaakt, maar los daarvan vind ik het domweg smerige geldklopperij. FF is hot, dus cashen. Voor dEUS betaal ik in oktober € 20...

Moest wel even lachen toen ik een advertentie van dEUS in de HMH zag voor, jawel, 29 euro excl service kosten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.