MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Zinin

zoeken in:
voor het geld (10euro) een erg goed festival. de aankleding en zorg voor detail is uitstekend. het parkje kent een beetje reliëf en er staan bomen her en der waardoor er een knusse sfeer hangt. de programmering is gevarieerd en toch best goed, al vond ik dit vroeg in de avond inzakken om pas tegen de nacht weer wat op te krikken.
Abysnthe Minded was erg goed, evenals Maryke Jager en Slut. leuk extraatje was het D-podium, waar in een ruimte van 2 bij 3 met gesloten deur voor 8-koppig publiek acoestische optredens werden gegeven. een erg intieme aangelegenheid!
de dag lang verzorgden dj's de muziek in het restaurant, dat meerde aan een stukje gracht. als ik een doordeweekse dag de route afleg van station naar centrum ziet dit stukje Utrecht er altijd wat verlaten en grauw uit, zo herinner ik het mij althans. na gisteren heb ik een tweede kijk op het park. het was in ieder geval heerlijk ontspannen genieten op het gecreëerde strandje met ligstoelen...
het enige nadeel was dat er niets vega te eten was (behalve patat).

Iemand Kismet gezien?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.