MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Wu-Tang Clan in Paradiso

zoeken in:

Kos
De old-school rappers

Maar ja, televaag.

toch leuk idd.

|Joël|
Interessant! =)
Misschien ga ik ook, even zien of ik dan in Amsterdam ben.

toris
Ik wil er ook zó graag heen

Komaan harderwiek niet overdrijven , the wu komt elk jaar wel eens naar Nederland of Belgie. De laatste paar jaar toch allessinds en ben erg blij dat ik ze gezien heb. Omdat ze zo een grote groep hebben moet ik je waarschuwen, niet alle acht mcs zullen even energiek zijn. Door het feit dat ze met zo veel zijn, zijn ze live niet echt top als je het objectief bekijkt.... Gelukkig zijn we niet objectief en willen we gewoon hun de hits horen spitten. De energie die pakweg Method man levert maakt ook al veel goed. Toch als je enter the wu en wu forever schijven hoort komen, ga je los, sowieso

toris
zijn er nog kaartjes? en tot wanneer kan ik aan kaartjes komen?
ik moet namelijk nog iemand vinden om mee te gaan.

M&G
Ik was er, en het was geweldig. Vooral Method Men was ongelooflijk goed live! Hij sprong 2 keer het publiek in!
Ze waren ongelooflijk goed!

Klopt, vond ze denk ik nog wel beter dan verwacht! Jammer dat het zolang duurde voordat ze kwamen maar was het zeker waard. Method Man maakte het optreden helemaal compleet, respect toen die Fall Out deed!!

Fantastisch optreden, erg blij dat ze er allemaal waren. Method Man maakt echt een groot verschil bij hun live shows.
Foto's:
ClubCircuit Fotoverslag: Wu-Tang Clan 25/7

Method man was gruwelijk bij het concert. Hij ging op het publiek staan

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.