MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Roger Waters & The Wall (Arnhem 8 april 2011)

zoeken in:
Ja hoor, het is bekend gemaakt

Hij komt weer eens naar Nederland, ditmaal om die verrekte muur weer eens op te bouwen in het Gelredome...

Verkoop begint vrijdag 4 juni vanaf 10.00 en de kosten voor een kaartje zijn zo'n 70 euro (excl. servicekosten), dus ik weet wel wat ik die dag om 10 uur ga doen

Livenation

4 Juni 10.00 uur ben ik even bezig denk ik zo......

Kef
Roger Waters paar jaar geleden op Arrow gezien, was erg mooi.
Maar nu 70 Euro? Wat een prijzen zeg, niet meer normaal.

Kef schreef:
Roger Waters paar jaar geleden op Arrow gezien, was erg mooi. Maar nu 70 Euro? Wat een prijzen zeg, niet meer normaal.

Moet je eens gaan kijken naar de prijzen die er tegenwoordig gevraagd worden voor concertkaarten in de VS. Nee, dan komen wij er nog bekaaid af.

ChrisX schreef:

Moet je eens gaan kijken naar de prijzen die er tegenwoordig gevraagd worden voor concertkaarten in de VS. Nee, dan komen wij er nog bekaaid af.

En voor dat geld krijg je toch een aardige show, althans volgens onderstaande quote:

Groots podium en grootste PA ooit !!

De 73 meter lange en bijna 11 meter hoge muur zal (met de rest van het podium) vervoerd worden met 20 (18 wiels) opleggers. De bühne zelf heeft een lengte van 27,5 meter en de show zal de grootste P.A. ooit bevatten tijdens een show. Quadrofonisch geluid zal het beste surround geluid, ooit in een concert arena, moeten geven. En voorlopig tot slot: 100 crew leden zullen de show vorm geven en nog eens 100 podium medewerkers zullen de muur opbouwen.

Link

Via dezelfde link overigens ook een fraai filmpje met daarin een nieuw interview met Roger (of is het Richard Gere ?) en beelden van optredens van 1980/1981.

Zou graag in het Sportpaleis gaan zien, maar ticketverkoop begint overmorgen al en ik ben er nog helemaal niet uit. 85 euro is namelijk wel erg veel... zou het echt meteen uitverkocht zijn?

VictorJan schreef:
zou het echt meteen uitverkocht zijn?

Ik denk dat het wel hard zal gaan met de kaartjes, want meneer Waters kan nog steeds rekenen op een groot aantal fans uit alle lagen van de samenleving.

Bovendien belooft het een waar spektakel te worden en hij speelt eens een keer niet het kapotgespeelde Dark Side Of The Moon

En naar alle waarschijnlijkheid zal dit Waters laatste tournee zijn, dus andere kansen zul je niet meer krijgen...

Om Maurice De Hond te quoten: Ik zeg doen

Stalin schreef:
(quote)

Bovendien belooft het een waar spektakel te worden en hij speelt eens een keer niet het kapotgespeelde Dark Side Of The Moon

The Wall is minstens even kapotgespeeld en afgezaagd als The Dark Side of the Moon.
Waarom niet 'Atom Heart Mother' of 'Meddle' of 'the Piper at the Gates of Dawn'?

MVW
Een hoop geouwehoer met iDeal vanochtend en ook zelf niet kunnen bestellen nadat ik ongeveer 50 kaarten toegewezen heb gekregen.

Uiteindelijk toch nog iemand die met creditcard heeft kunnen betalen dus eind goed al goed: veldkaarten

Vet wazig allemaal:

Had gister een vriend van mij (die bij de Arena werkt) gevraagd of hij via via 4 kaartjes kon regelen.
Het is dan wel in het Gelredome, maar hij had zelf gezegd dat dat geen probleem was...

Dus hij gister iemand in Arnhem een mailtje sturen, krijgt hij als reactie: ''Wie is Roger Waters ?''

Een uur geleden belt mijn vriend mij op en zegt dat de kaarten pas in januari vrijgegeven worden, hij wist niet dat ze vandaag al in de verkoop gingen

Vanochtend kon een andere goede vriend er via de telefoon en het internet al niet doorheen komen, maar uiteindelijk heeft hij toch nog 8 veldkaarten kunnen krijgen.

Zelf ben ik net thuis van mijn werk en heb een minuut of wat geleden persoonlijk NOG 2 veldkaarten bemachtigd !!!

Eind goed, al goed...

Het was wat langer dan even dat ik bezig ben geweest maar jawel heb 2 veldkaarten

Er is een tweede optreden op 9 april...

Stijn_Slayer
Aanwezig, uiteraard!

Er is een derde optreden op 11 april

thelion schreef:
Er is een derde optreden op 11 april

Alweer een extra concert voor de ouwe baas !!!
Dit gaat een behoorlijke lange tournee worden (die overigens morgen in Chicago begint), aangezien er al op heel veel plekken extra data zijn toegevoegd.

Roger Waters - The Wall Live - tour.rogerwaters.com

En dan te bedenken dat in 1980-1981 de oorspronkelijke Wall tournee maar 31 concerten telde...

Stijn_Slayer
Is 15 september al begonnen in Toronto, er circuleren al bootlegs.

Roger Waters beschuldigd van anti-semitisme.

During Waters' recent performances of "Goodbye Blue Sky," an animated scene has projected images of planes dropping bombs in the shape of Jewish stars of David

In de video is dit te zien na anderhalve minuut:

Stijn_Slayer
Ik moest me al weerhouden om een bootleg dvd te downloaden, nu kom jij ook nog aan met filmpjes.

Ik wil nog niets zien totdat ik zelf in Gelredome sta.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.