MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Het Livefilmpjes topic

zoeken in:
Vergeef me als deze er al is, maar mij lijkt het leuk om een topic te hebben waar iedereen filmpjes kan plaatsen van live optredens, dit mag je favoriete liveopname zijn, maar vooral ook van concerten die net geweest zijn.

Om het topic te openen wilde ik graag Wake Up Call van Maroon 5 laten zien. Ze traden op op 28 februari en een jongen uit mijn klas was er geweest en liet dit horen. Waar de liedjes op hun albums gladgestreken worden, worden ze live van een dikke rocklaag voorzien. Vooral de solo na 3 minuten is heel goed. Als ze hun nummers op de platen ook zo spelen zijn ze gelijk een stuk interessanter, helaas vertikken ze dat.

Ik ben dan wel geen solo-liefhebber maar zo goed is die solo toch ook weer niet? Ik vind het niet veel bijzonders. En verder: Maroon 5 Daar heeft dit filmpje niks aan veranderd.

Ok, de solo is niet heel goed maar ik vind het wel leuk dat ze live flink rocken, hun laatste mierzoete album verdient niet meer dan een anderhalve ster.

Ze zijn eigenlijk meer van de rock, maar gaan voor het grote geld. Muziek een beetje gladstrijken, dan scoort het beter.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:19 uur

geplaatst: vandaag om 23:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.