MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Hiphopconcerten en -evenementen

zoeken in:
Bridgin the gap is afgelast vanwege onvoldoende kaartverkoop. Echt zonde dat wij in Nl zo'n evenement aan ons voorbij hebben kunen laten gaan.
Begrijp de organisatoren wel, ze kunnen geen risico nemen. Was zelf ook een van diegene welke nog even wachte met kopen van een kaartje. uiteindelijk onze eigen schuld dus, maar voor hiphop evenement in NL dan wel Eu is dit een grote misser zeg!!! Damn! Stonden grote namen op de lijst oa Masta Ace!!

Zie ook:

Bridgin’ the Gap festival geannuleerd wegens tegenvallende kaartverkoop | Bridgin' The Gap - bridginthegap.nl

Damn... Ongelofelijk dat hier zo weinig belangstelling voor was. Die line-up was toch echt een van weinig soortgelijken hoor.. En zo duur was dat kaartje helemaal niet.

Vanwege de tegenvallende kaartverkoop komt het initiatief van Bridgin’ the Gap om Europa’s grootste indoor hiphopfestival.....

Dat is dan ook gelijk de reden waarom het al faalde.

Ja, veel mensen wilde ook gewoon gaan maar niemand gaat zo vroeg al een kaartje kopen. Ik denk dat het best goed was gekomen als ze wat langer hadden gewacht. Toch snap ik het wel dat je als organisatie het niet aandurft, want was als de mensen echt wegblijven?

Joh, ik wist hier niks van...

Ik was hier SOWIESO naartoe gegaan...

Rhythm & Poetry schreef:
want was als de mensen echt wegblijven?

Dan zouden ze vast naar Duitsland zijn gegaan. Wel schoon, dat wel.

Duistland.

Harco
Rhythm & Poetry schreef:
Ja, veel mensen wilde ook gewoon gaan maar niemand gaat zo vroeg al een kaartje kopen. Ik denk dat het best goed was gekomen als ze wat langer hadden gewacht. Toch snap ik het wel dat je als organisatie het niet aandurft, want was als de mensen echt wegblijven?

Dit, ja. Ik vind het onnodig om twee maand van tevoren een kaartje te kopen, maar ik was zeker gegaan.

Bridgin' The Gap afgelast! Damn echt balen. Was bijna rond met 2 vrienden. Zure shit.

MAS
Ik had een kaartje baal hier flink van. Ahoy was misschien te hoog gegrepen aangezien ze schijnbaar pas 50 kaartje hadden verkocht.

Misschien hadden ze het centraler in nederland moeten doen, zodat heel Nederland er goed naartoe zou kunnen. Voor mij is Rotterdam (hoewel ik in Friesland woon) ook nog best een goede plek omdat ik daar wel mensen ken, maar ik denk dat Utrecht een betere plek is om zo'n groot iets te organiseren. Kan ik natuurlijk verkeerd hebben

MAS
Mwaah daar zal het niet aan liggen denk ik. Heeft o.a. met de organisatie te maken. Op HIJS staat er een column over.

In Genres > R&B en Hip-Hop > Aankomende Hip-Hop Projecten:

Reden tot Rijmen 4!

Op woensdag 15 Juni zal de 4de editie van de Bossche Poetry Slam plaatsvinden in Café In de Keulse Kar te ’s-Hertogenbosch. De Bossche Poetry Slam is onderdeel van het project Reden tot Rijmen, opgezet vanuit stichting Jong Actief.

Jongeren volgen tijdens dit project een tal van poëzieworkshops waarin zij getraind worden in het schrijven en voordragen van hun poeziëstukken. na het volgen van de workshops krijgen de jongeren de kans om hun dicht en rijm skills te vertonen op de Bossche Poetry Slam.

Op deze avond zullen ook de volgende acts aanwezig zijn om hun skills te vertonen: Geckusman, Moerasdraken, Dj Dynemic en M.C. d’Blo.

Gratis Entree
Aanvang: 20:00
Café In de Keulse Kar
Hinthamerstraat 101
5211 MH ’s-Hertogenbosch

Je kunt je tevens nog inschrijven voor de workshops door een mail te sturen naar [email protected], of te bellen naar 06-54292136.

Moerasdraken.

Wie willen er allemaal naar Splash-Festival in Duitsland gaan? Waarschijnlijk gaan van deze site Mas, JLjuju, Stapler en ik.

Damn, lijkt me wel een hard festival. Moet ik toch wel even over nadenken.

waar is dat? Die lineup is wel erg dope.

@R&P hoe gaan jullie daar heen?

Niet met de fiets en ook niet te voet. Waarschijnlijk openbaar vervoer. Laat maar weten als je met onze clich meewilt. We hebben nog niks geregeld verder, geen tenten, geen kaarten niks. Maar dat gaan we in de nabije toekomst wel doen.

MAS
Rhythm & Poetry schreef:
Wie willen er allemaal naar Splash-Festival in Duitsland gaan? Waarschijnlijk gaan van deze site Mas, JLjuju, Stapler en ik.

+ Outblasty. (Dat is Luuk)

Oké, ik wist niet dat hij ook op MuMe zit. Wat een gezelligheid.

Wel hele vette line up! Dit laat mij wel twijfelen om een bezoekje te brengen

Goddamn ik ga nu opnieuw de line up checken van Splah, een paar maand geleden vond ik alleen atmosphere dope van de line up. Vorig jaar ben ik geweest en ik vond de affiche dit jaar niet de moeite om zo ver te rijden. Maar nu twijfel ik: cunninlynguists, blackstar, black milk, cypress hill, looptroop, jay electronica, public enemy erbij. Nu twijfel ik toch hard om toch te gaan, de affiche is zeker dubbel zo zwaar als vorig jaar, damn spijtig dat het wellicht te druk gaat zijn rond die periode.

Ach ja, fuck periodes. Of ben je een vrouw?

Pffft... bijna honderd euro... begrijpelijk natuurlijk. Maar voor mij onbetaalbaar O.o

100 euro voor drie lange dagen is niet veel. Maar die mafkezen Julian en Sander gaan nu ineens niet meer mee. Laten we ze in elkaar slaan MAS. Ik ben focking boos op die twee.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.