MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Walk the Line Festival Den Haag

zoeken in:
Gaat iemand nog naar Het Walk The Line Festival in Den Haag?
Zoja wat wil je perse zien

Ik ken geen enkele band, maar even snel op you tube gekeken.
En dit wordt het lijstje... heb geen reden ervoor.. heb snel even 1 nummer gehoord...

Young the giant
Broken Records
Arsennal
The deer tracks
Found
Intergalactic Lovers
Guerilla Speakerz
The Leisure Society

Op het eerste oog leek het programma van vorig jaar beter.
Ik heb alleen voor zaterdag nog geen ticket.
Heeft iemand zin om zijn ticket tegen een leuke prijs te verkopen aan mij

Ps) Is het nachtprogramma nog wat? Want ook hier moet je flink wat geld voor neerleggen. 17,50 euro!

Ik ga er ook heen. Ik ga in ieder geval naar the Boxer Rebellion en Cold War Kids. Morgen ga ik de andere bandjes even bekijken op youtube want die ken ik ook niet.

Van The Boxer Rebellion verwacht ik veel!

The Boxer Rebellion is geweldig, al vergt het een aantal luisterbeurten. Broken Records een keer gehoord als voorprogramma van The National. Is ook een behoorlijk goede band.

Prima eerste dag van Walk the Line beleefd met als hoogtepunt the Boxer Rebellion. Wat een geweldige band. Ik heb mijn aldaar aangeschafte cd (Union, the Cold Still had ik al) ook nog eens door de band laten signeren. Leuk dat ze na het optreden nog eens rustig de tijd namen om te signeren en met fans op de foto te gaan.

Vond de Boxer Rebellion wel tegen vallen, ben halverwege maar weggegaan. Was veel van hetzelfde. Dit vond ik trouwens bij veel bands. Leuk voor 30 minuten maar daarna begon het te vervelen.
En wat een nare muziek als afsluiter in de Supermarkt. Pas het laatste uur begon het beter te worden. Half 3 wel naar huis gegaan.

Er zaten geen echte uitspringers bij, leuk voor even (eendagsvlieg).

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.