MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Popronde2005 in Nijmegen

zoeken in:
OasisFAnatic
Laat het me even weten als je bij de popronde bent geweest, bij voorbaat dank!

Ik woon in Nijmegen..en natuurlijk was ik bij de popronde!!
Vooral het skabandje in Merlyen was 1 van mijn favourites..wat jou OasisFanatic>Oasis is trouwens ook mijn favourite!!
Gwen.

OasisFAnatic
Ik kom uit Wijchen.
Mijn favoriet was een bandje in de billabong. Helemaal te gek. Funk- transplant heette die band.
Ik wil nu meer van die band weten, maar er is haast niks te vinden over deze geweldige feest band

Jammer zeg..heb je die flyer niet meer van de popronde? Dan typ je t gewoon in bij google..maar dat heb je vast al geprobeerd.Kom je vaker in de Billabong?
Ik ga vaak naar de Merlyen.
Groetjessss

OasisFAnatic
Ik ben iemand die gaarg naar verschillende cafes gaat op een avond, daarom kom ik regelmatig in zowel de merleyn als de billabong. Waar ik ook vaak zit zijn: 2 keer bellen, sterre, overkant etc etc.

groetjes en tot ziens in nijmegen een keer

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.