MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Dubbelconcert Mark Knopfler & Bob Dylan @ Ahoy 20-10-2011

zoeken in:
Twijfel, twijfel. Bob Dylan komt nogmaals naar Nederland, misschien nu wel voor de laatste keer?

Het wordt een duo-concert, Knopfler voor de pauze en Dylan erna. Wellicht nog een nummer samen...Tickets kosten zo'n € 60 - € 80. Natuurlijk is z'n stem niet meer best - hoewel dat nooit z'n sterke punt, maar heb hem nog nooit in levende lijve gezien. Paar jaar geleden naar de nog oudere Leonard Cohen geweest en dat was een geweldig optreden. Bovendien kan Knopfler ook wel wat natuurlijk, hoewel ik van zijn solowerk niet heel goed op de hoogte ben (alleen z'n cd in 2006 met Harris, die vond ik subliem). Hopelijk speelt hij nog wat van de Dire Straits.

Stijn_Slayer
Mark Knopfler hoef ik sowieso niet te zien. Goede gitarist, maar daar is alles mee gezegd.

De prijs vind ik nog niet eens zo hoog. In z'n eentje had Dylan ook wel €70+ kunnen vragen. Hoe graag ik Dylan ook live zou zien, ik ga niet. Ik vind 'm al jaren een aanfluiting. Ik trek die stem en al die slome arrangementen echt niet.

Het heeft geen zin om ergens heen te gaan als ik daarna alleen op feestjes interessant kan doen dat ik Dylan heb gezien. Ik wil een goede Dylan zien, anders hoeft 't voor mij niet.

Na lang twijfelen tóch overstag gegaan; misschien is het wel de laatste kans om Dylan live te zien.

De recenties over Dylan zijn niet mals , de man wordt compleet afgeserveerd en het wordt nu toch echt tijd dat Dylan er definitief mee stopt en gaar rentenieren .
Honderden mensen liepen na het optreden van Knopfler al weg om Dylan niet eens meer te zien .
Positief was dat Knopfler 2 nieuwe nummers ten gehore bracht nl. Privateering en Corned Beef City . Wordt weer smullen z`n nieuwe album wat in 2012 gaat uitkomen .

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.