MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock en Seine

zoeken in:
Van de week zijn de eerste namen bekend gemaakt voor de 2012 editie.

Greenday, Placebo, The Black Keys, Sigur Ros, Foster The People, Noel Gallagher's High Flying Birds en Mark Lanegan.

Op Greenday na een prachtig begin van de line-up (naar mijn nederige smaak althans) en gezien de historie van het festival zijn er nog genoeg mooie namen te verwachten. En dat allemaal voor slechts 109 euro voor een passe partout. Voor mij in ieder geval de reden om dit jaar eens Parijs aan te doen. Iemand anders die wel eens bij Rock en Seine is geweest of van plan is om dit jaar te gaan? Deel je ervaringen hier, ik ben benieuwd.

Festival Rock en Seine - Domaine national de Saint-Cloud - 24?25?26 August 2012 | Line-up | Line-up - rockenseine.com

P.S. Dit is de tiende editie, dus ik hoop natuurlijk dat hun verjaardag aanzet tot een extra mooie line-up.

Nieuwe namen aangekondigd vandaag, ben er wel content mee.

Meest interessante namen: The Shins, Bloc Party, Grandaddy en Little Dragon.

Verder nog The Eagles of Death Metal, C2C, Dionysos, Frank Ocean, Lissie, Agoria, The Dandy Warhols, The Bewitched Hands, Caravan Palace, Stuck in the Ground, Social Disortion en Friends.

Zit nog het één en ander bij wat ik niet ken, dus dat zal ik eens gaan luisteren de komende tijd.

Zal toch dit topic maar weer eens bumpen. De weekend tickets zijn op dit moment namelijk voor 99 euro te koop. De early bird actie zoals andere festivals die ook wel eens hanteren.

Mijn ervaring dit jaar was in ieder geval dusdanig goed dat ik komend jaar weer ga

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.