MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Zappa Plays Zappa in België en Nederland op 19, 20 & 21 november 2012

zoeken in:
Zappa Plays Zappa, ofwel Dweezil Zappa (zoon van) en band spelen op maandag 19 november 2012 in de Ancienne Belgique (AB) te Brussel.

Overzicht - Zappa plays Zappa - Concerten - Ancienne Belgique - abconcerts.be

Een dag later, op dinsdag 20 november, staan ze geprogrammeerd in de Tivoli te Utrecht en op woensdag 21 november in de Oosterpoort te Groningen.

Zappa Plays Zappa > Tour Dates - zappaplayszappa.com

Yann Samsa
Is met net iets te duur. Trouwens te vroeg op Opeth+Anathema in den AB, de dag erna.

Ik heb een kaartje voor zowel Utrecht als Groningen

Er zijn 2 personen die niet mee kunnen dus heb ik nog 2 tickets over voor het concert in de AB.

Normale prijs is 35 € per ticket (incl. kosten). Ze mogen eventueel weg voor een interessant bod zodat we er toch nog iets aan hebben.

Interesse? PM

Stalin schreef:
Ik heb een kaartje voor zowel Utrecht als Groningen

Ik ben alleen in Utrecht geweest. Het was een veel te klein podium waardoor het technische nogal eens haperde. Muzikaal was het, naar verwachting, een groot feest.

Ik ben benieuwd of ze in Groningen een andere set gespeeld hebben? En of het verschil in podium, als dat er is, nog iets uitmaakt voor de kwaliteit?

Ik was in Utrecht, maar toch een beetje teleurgesteld door de kleine bezetting. Miste vooral de exta percussionist en met name de xylofoon, maar ook de tweede gitaar had voor een voller geluid kunnenzorgen. Sheila was echt da Bom! En natuurlijk was de set list geweldig. Volgens mij is die de hele tour hetzlefde wat de muzikale vibe toch ook iets afzwakt. Vond dit daardoor de minste van as 8 zpz shows die ik heb gezien, maar nog steeds een geweldige avond natuurlijk.

Music is the best!

Sir Spamalot (crew)
Op vrijdag 8 november 2013 komen ze naar de Vooruit in Gent, klik, met een integrale uitvoering van Roxy & Elsewhere.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:50 uur

geplaatst: vandaag om 00:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.