MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert Starsailor Paradiso

zoeken in:
Wie gaan er allemaal naar het concert van Starsailor in Paradiso op 25 november?

En wie zijn er naar het concert geweest van Starsailor op de Melkweg op 12 oktober? Hoe was het concert?

Alvast bedankt voor de reacties!

Ikke! Maar dat wist je al natuurlijk

Natuurlijk niks over hun concert te vinden in de Volkskrant vandaag. Typisch!

Ja, vervelend.. Ach, ik laat het concert gewoon op me afkomen. Ze hebben aardig wat goede nummers. Ik ben overigens erg benieuwd naar hun nieuwe cd.

ben wel van plan dus wie weet tot de 25 e.

Gaan er maar zo weinig naar Starsailor!!?????

Tis uitverkocht!
En ik ga!

Haha, wat een leuke band is dit zeg. De mannen waren in goeie stemming, James can't stop laughing en ze waren heel erg blij om hier voor de vierde keer te spelen. Zes nummers van de eerste cd! (Poor Misguided Fool, Alcoholic, Tie up my hands, fever, good souls en love is here), drie van de tweede: fidelity, four to the floor (remix versie) en uiteraard als allerlaatste bisnummer: silence is easy. En van het laatste album: in the crossfire, counterfeit, way back home, get out while you can, keep us together en this time!

James was in vorm inderdaad. Toch jammer dat ze maar 5 nummers van mijn top 10 hebben gedraaid.. Maar dat mocht de pret niet drukken. Mooie versies van Good Souls en Silence is Easy!!

Het publiek reageerde het best op: Poor misguided fool, Alcoholic, Four to the floor, Silence is easy en In the crossfire.

Ik heb een heel leuke avond gehad! De acoustic is sowieso erg goed in Paradiso. Paradiso is bijna een garantie voor een leuke avond.

Nicolage Rico schreef:
James was in vorm inderdaad. Toch jammer dat ze maar 5 nummers van mijn top 10 hebben gedraaid.. Maar dat mocht de pret niet drukken. Mooie versies van Good Souls en Silence is Easy!!

Het publiek reageerde het best op: Poor misguided fool, Alcoholic, Four to the floor, Silence is easy en In the crossfire.

Ik heb een heel leuke avond gehad! De acoustic is sowieso erg goed in Paradiso. Paradiso is bijna een garantie voor een leuke avond.

Ikzelf stond op de tweede rij, dus van het publiek heb ik niet zoveel opgemerkt, maar twas wel een goeie sfeer!

Ik stond denk ik 3 a 4 meter van het podium vandaan, dus vrij dichtbij! Ja, maar de sfeer was het beste bij de nummers die ik opnoemde, vind ik...

Eens kijken of er al recensies te vinden zijn...

Dit is mijn eerste bericht op deze site. Voor starsailor ben ik helemaal uit Twello gekomen, dat ligt vlak bij Deventer. Daar lag veel sneeuw maar het is allemaal goed gekomen. Het concert was zeker de moeite waard ik heb echt genoten. Wat een stem en wat een geweldige nummers. Heb ongeveer een 1,5 jaar geleden starsailor ontdekt dit was de eerste keer dat ik ze live zag. Heeft iemand nog een mooie foto kunnen maken?

Ik ben ook geweest op de 25e en ik heb me heel erg goed vermaakt. Ik was erg onder de indruk en heb erg genoten, want Starsailor heb ik tot nu toe alleen nog maar(een stuk of 3 keer, ook toen ze voor het eerst op Pinkpop stonden) op festivals gezien. En in Paradiso klonk 't nog veel beter.

Ik vond het leuk dat ze wat oudere nummers deden(Good Souls en Tie Up My Hands waren wel erg mooi uitgevoerd!), hoewel het concert wat kort leek. Aan de andere kant vloog de tijd ook wel zó voorbij. Ze waren in een goede stemming, en het publiek was enorm enthousiast, echt gaaf om te zien, zeker als je zelf boven op de ballustrade zit.
James was goed bij stem trouwens, stukken beter(lijkt het)dan in de Melkweg. Ik zit dat concert nu te kijken en te luisteren op fabchannel, en hij klinkt redelijk schor.
De nieuwe nummers stonden ook als een huis overigens!
Recencies heb ik nog niet kunnen vinden trouwens...iemand al iets gevonden?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.