Muziek / MusicMeter Live! / Melt Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2013, 19:57 uur
Ik weet bijna zeker dat ik de komende zomer naar dit festival af ga reizen, wat een geweldige line - up:
Acts > Artists A-Z : Melt! Festival | 19.-21 July 2013 - meltfestival.de
O.a.: James Holden, The Knife, Woodkid, Disclosure, Azealia Banks, Todd Terje, James Blake, Alt - J, Django Django, Flying Lotus, Scuba, Trentmoller & Archive
En zo te zien ook genoeg nieuwe namen om te ontdekken!
Nog meer liefhebbers?
Acts > Artists A-Z : Melt! Festival | 19.-21 July 2013 - meltfestival.de
O.a.: James Holden, The Knife, Woodkid, Disclosure, Azealia Banks, Todd Terje, James Blake, Alt - J, Django Django, Flying Lotus, Scuba, Trentmoller & Archive
En zo te zien ook genoeg nieuwe namen om te ontdekken!
Nog meer liefhebbers?

0
geplaatst: 1 april 2013, 13:02 uur
Ziet er inderdaad erg goed uit, vrijwel alle grote electronic namen van de laatste jaren zijn van de partij. Maar ik ben dan interrailen, dus dit wordt 'm niet voor mij.
0
Schnee
geplaatst: 1 april 2013, 17:25 uur
Hmmm ik vind de line up een beetje tegenvallen dit jaar. Het was wel eens een stuk spectaculairder.
0
geplaatst: 1 april 2013, 23:33 uur
Ik ben er wel heel blij mee eigenlijk. Er staan juist erg veel danceacts die recentelijk een hit scoorden of waar pas/binnenkort een album van gaat verschijnen. Niet allemaal super grote namen, maar wel een eigentijdse, frisse line up van artiesten die zich in de kijker kunnen spelen.
En misschien komen er nog wat leuke dance/hip hop acts bij. *Hoopt op* John Talabot, Frank Ocean, Kendrick Lamar, Burial, Four Tet & Major Lazer.
En misschien komen er nog wat leuke dance/hip hop acts bij. *Hoopt op* John Talabot, Frank Ocean, Kendrick Lamar, Burial, Four Tet & Major Lazer.
0
Schnee
geplaatst: 2 april 2013, 23:08 uur
Slecht is het zeker niet! Maar dat is het nooit op Melt. Het leuke is ook dat ze dance en Indie goed naast elkaar weten te programeren.
0
geplaatst: 3 april 2013, 09:38 uur
Qua electronic is Melt een van beste festivals ter wereld. Je moet echter wel tegen de meute door drugs verdwaasde hipsters kunnen, die erop af komt. Prijs is ook navenant gestegen zie ik, paar jaar geleden kostte het nog 90e.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 17:50 uur
Erol Alkan B2B Daniel Avery | Baauer | Bilderbuch | Bonaparte | Boys Noize | Breach | Brodinski | Chet Faker | Chromeo | Dillon | Dusky | Ellen Allien | FM Belfast | Fuck Buttons | Gesaffelstein (DJ-Set) | Innervisions Special feat. Âme (DJ-Set), Dixon, Kim Ann Foxman (DJ-Set), Mano Le Tough, Marcus Worgull, Recondite (live) and more | Jackson & His Computerband | Haim | Jagwar Ma | Lone | Lulu James | Fritz Kalkbrenner | Kölsch (live) | Metronomy | Mighty Oaks | Milky Chance | Moderat | Modeselektor pres. Melt!Selektor | The Notwist | Kele Okereke (DJ-Set) | Portishead | Röyksopp & Robyn Do It Again 2014 | Omar Souleyman | Ten Walls (live) | Tensnake | Thees Uhlmann | Tiga | tINI
Sterke line up hoor !
kan een moderator hier de 2013 gewoon weghalen uit de titel?herman of iemand anders?
Sterke line up hoor !
kan een moderator hier de 2013 gewoon weghalen uit de titel?herman of iemand anders?
0
geplaatst: 21 januari 2014, 20:44 uur
In elk geval altijd een mooie naam om op je affiche te hebben staan. Niet zozeer de muziek. Maar gewoon omdat het zo lekker klinkt. Kele Okereke. Waarom heet zijn band eigenlijk Bloc Party? En niet gewoon Kele Okereke?
* denotes required fields.