MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Zomerparkfeest Venlo

zoeken in:
Voor de meesten van jullie waarschijnlijk een onbekend festival, maar voor mij als inwoner van Venlo een altijd terugkerend evenement op mijn muzikale kalender. Een gratis cultuurfestival met 4 podia waar toch altijd wel een aantal goede namen op de programmering verschijnen. Dit jaar is het van 1 t/m 4 augustus.

Grotere namen van dit jaar:

METZ (donderdag 22:00)
Maison du Malheur (donderdag 23:10)
Mister and Mississippi (vrijdag 19:00)
Nielson (vrijdag 20:30)
Bassekou Kouyaté & Ngoni ba (vrijdag 21:15)
Laura Jansen (vrijdag 22:00)
Mozes and the Firstborn (vrijdag 23:00)
Pollux duit Springsteen (zaterdag 18:00)
RE:Freshed Orkestra (zaterdag 19:00)
The Delta Saints (zaterdag 20:00)
Mikal Cronin (zaterdag 21:05)
Jacco Gardner (zondag 18:45)
Baskerville (zondag 20:45)
En waarschijnlijk nog een aantal anderen die ik niet ken.

website: http://www.zomerparkfeest.nl/

Een gratis festival met METZ, Mikal Cronin en Moon Duo, dat doen ze daar heel goed!

Nog even een herinnering: aankomende donderdag begint dit festival. Dus voor iedereen die einde van de komende week nog wat zoekt om te doen, kom lekker langs. Zolang het weer goed is, is het altijd gezellig druk en bovendien staat er elk jaar ook weer een tent van Sounds (de beste muziekwinkel van Venlo en omstreken) op het terrein waar je misschien nog wel wat leuks kunt scoren terwijl je er toch bent.

Ik ben sowieso van de partij. Mooi programma.

DjFrankie (moderator)
RadioMad schreef:
Ik ben sowieso van de partij. Mooi programma.

Lastig dat dit tegelijk met mijn vakantie valt, super programmering dit jaar

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.