Muziek / MusicMeter Live! / The White Stripes
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2005, 10:41 uur
Vanavond lekker naar The White Stripes in de bierhal. Ik heb er echt zin in, wie gaan hier nog meer heen?
0
geplaatst: 31 oktober 2005, 16:22 uur
Moi. weet niet wat ik er van moet verwachten. Vind het laatste album echt de tegenvaller van 2005. We zien wel hoe het uitpakt...
0
geplaatst: 1 november 2005, 09:27 uur
Ik vond het een goed concert. Ze speelden een goede mix van oude en nieuwe nummers, met de intensiteit die we van ze gewend zijn. De nieuwe cd beviel mij trouwens best goed na vaker luisteren en live kwamen de nummers goed over.
0
geplaatst: 3 november 2005, 16:53 uur
Was een leuk concert, ook nog effe lekker in de moshpit meegedaan.
Maar wat me het meeste opviel aan het optreden van de White Stripes was de band die in het voorprogramma stond. Namelijk The Greenhornes, wat een briljante retro-garage muziek maken deze gasten zeg! Heb meteen hun album "Sewed Soles" gekocht dat daar terplekke op die dag gereleased werd. Amerikaanse band geloof ik, ben zwaar onder de indruk.
Maar wat me het meeste opviel aan het optreden van de White Stripes was de band die in het voorprogramma stond. Namelijk The Greenhornes, wat een briljante retro-garage muziek maken deze gasten zeg! Heb meteen hun album "Sewed Soles" gekocht dat daar terplekke op die dag gereleased werd. Amerikaanse band geloof ik, ben zwaar onder de indruk.
0
geplaatst: 4 november 2005, 09:15 uur
Voorprogramma was inderdaad goed ja, al was ik niet zo zwaar onder de indruk als jij blijkbaar. 

0
geplaatst: 4 november 2005, 23:24 uur
Check de CD als je kan. Klinkt anders dan live. Live vond ik ze goed genoeg om de CD te kopen maar nu ik de CD heb vind ik t echt geweldig.
Ze stonden een beetje apathisch op het podium, maar het album is veel levendiger.
Ze stonden een beetje apathisch op het podium, maar het album is veel levendiger.
0
geplaatst: 5 november 2005, 13:17 uur
Voeg de cd toe zou ik zeggen. Of staat hij er al op? Ik kan 'm niet vinden.
0
geplaatst: 5 november 2005, 15:10 uur
heb ik al geprobeerd, ik kan geen goed plaatje vinden voor de cover
0
geplaatst: 15 november 2005, 22:55 uur
White Stripes waren OK, maar niet zo indrukwekkend als de eerste keer dat ik ze zag in Nighttown. Ook zijn ze beter op dreef tijdens het optreden dat je thuis nog eens kunt zien op de DVD Under Blackpool Lights. Al met al een beetje tegenvallen, maar nog altijd wel een 7 op een schaal van 10.
0
geplaatst: 25 september 2009, 21:11 uur
Mijn aller eerste échte concert was van de White Stripes! Dat was geloof ik mijn verjaardagscadeau. En een hele mooie. Want ik heb genoten! Dat was geloof ik ergens in 2004 of zo.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 22:27 uur
Hendrix4live schreef:
Mijn aller eerste échte concert was van de White Stripes! Dat was geloof ik mijn verjaardagscadeau. En een hele mooie. Want ik heb genoten! Dat was geloof ik ergens in 2004 of zo.
Was in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
* denotes required fields.