MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Bwaab Dylan (wo 02.11.05, Vorst) Iemand geweest?

zoeken in:
Hallo Allen,

Is er eergisteren (woensdag, 02.11.05) iemand naar Bob Dylan geweest in Vorst Nationaal eigenlijk? Als ik mag geloven wat de kranten schrijven moet het écht héél SLECHT geweest zijn? Bwaab zou zowaar deze keer wel heel erg vals en monotoon geneuzeld hebben
zo las ik.

Nochthans de setlist zag er veel belovend uit, in de Gazet van Antwerpen stond bij "wat u had moeten horen":

1. To be alone with you
2. The times they are a changin'
3. Lonesome day blues
4. Love minus ero/ no Limit
5. It's alright, ma (I'm only bleeding)
6. under the red sky
7. Cold irons bound
8. Girl of the North Country
9.Stuck inside of mobile with the memphis blues again
10. John Brown
11. Desolation Row
12. Down alon the cove
13. Masters of war
14. Highway 61 Revisited
15. Like A Rolling Stone
16. All along the watchtower.

Iemand geweest? WAS HET ECHT ZOOO SLECHT?????

Ik ben geweest.

Bob Dylan was inderdaad qua stem heel slecht (maar dat is volgens mij al jaren zo), maar toch was het wel leuk. Ik vond de band wel goed spelen en die hielden het allemaal een beetje bij elkaar.

Wat ik op internet heb gelezen was zijn stem zelfs beter als anders (ben ik benieuwd hoe het normaal klinkt.)

Ik was er ook. Bob Dylan zijn stem is natuurlijk die van een 64-jarige man, en ik dacht dat hij erom bekend stond dat hij zijn nummers nooit twee keer hetzelfde speelde, dus het is normaal als nummers anders klinken (Maar ik heb ze toch allemaal kunnen herkennen). De band speelde inderdaad wel heel goed. Ik vond het toch een geslaagd concert.

In Het Belang van Limburg (de zusterkrant van de Gazet van A'pen) kreeg het concert trouwens een 7/10 en waren de kritieken toch lang niet zo slecht.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:59 uur

geplaatst: vandaag om 16:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.