MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / MTV EMA 2013

zoeken in:
En dan hoor je vandaag dat je 2 VIP kaarten krijgt voor de MTV EMA 2013 op 10-11 in de Ziggo Dome. Met live optredens van oa Katy Perry, Robin thicke, afro Jack, Snoop, the Killers, kings of Leon, miley cyrus , imagine dragons en Bruno mars.

Kwa artiesten niet helmaal mijn ding, maar kijk er toch stiekum wel naar uit ivm de hele show eromheen. En He! kings of Leon, the Killers, imaginair dragons, snoop zijn toch wel dope. Daarnaast altijd leuk om ff 'belangrijke' populaire mensen te zien en drinks are FREE

Bah. Media circus.
Ik word sowieso al moe van al die media aandacht rondom Kardashian/West, Miley Cyrus en aanverwanten. Gegarandeerd dat een van die Kardashians daar ook een award mag uitdelen.

MTV is al (heel lang) niet meer wat het ooit was. Muziek staat al bijna 15 jaar niet meer op de eerste plaats. Ze kunnen het net zo goed RTV noemen.

Maar fijn dat de drank gratis is. Dat dan weer wel.

TheArtfulDodger
In Rotterdam in 1997 was de drank helaas niet gratis. Wel leuk om een keer mee te maken. Nadeel is dat de show telkens platligt door de reclameblokken tussendoor. U2 gezien, Bono die een kort liedje zong voor Herman Brood, LL Cool J, Backstreet Boys, Spice Girls (Baby SPice viel trouwens heel hard op haar gezicht en danste vervolgens vrolijk verder alsof er niets was gebeurd, maar dat hebben ze niet uitgezonden).

En tussen alle circusacts door een mooi & ingetogen optreden van Björk.

Ben het met je eens Radiomad. Allemaal niet echt mijn muziek ook, maar he om nou een gratis VIP treatment af te slaan vond ik ook zo wat

En zoals Theartfulldodger zegt, altijd leuk om eens mee te maken.

Heb ook after party toegang en die moet wel vet zijn heb ik begrepen.

Onweerwolf
-marco- schreef:
drinks are FREE

Dan zou ik ook wel willen ja.

Schnee
Hahahaha, bolocks. Al kreeg ik er geld bij.
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.

Schnee schreef:
Hahahaha, bolocks. Al kreeg ik er geld bij.
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.

RadioMad schreef:
Ze kunnen het net zo goed RTV noemen.

Rubbish TV?

Ik doelde eigenlijk op Reality TV, maar Rubbish is passender.

En zo realistisch is het natuurlijk ook niet bepaald

Schnee
waarom lacht marco eigenlijk zo om mijn comment?
Ahhhh het was vanaf het begin een grap!
Hoe kunnen we er ook intrappen, een 32 jarige die naar een kinderfeest wil

Schnee
met gratis ranja!!!

TheArtfulDodger
Schnee schreef:
met gratis ranja!!!

Wij kregen in 1997 bij de uitgang nog een zakje snoep mee naar huis!

Schnee
goed zeg! en eindelijk een feestje zonder zwemmen!

Schnee schreef:
waarom lacht marco eigenlijk zo om mijn comment?
Ahhhh het was vanaf het begin een grap!
Hoe kunnen we er ook intrappen, een 32 jarige die naar een kinderfeest wil

Nope, vind de comments gewoon grappig en ga maar al te graag naar dit kinderfeestje

Plus de kans om Miley tegen Robin Thicke aan te zien twerken!

Silky & Smooth schreef:
Plus de kans om Miley tegen Robin Thicke aan te zien twerken!

DjFrankie (moderator)
Nou om zo'n evenement eens mee te maken, met al die million dollar artiesten lijkt me erg vet.
Zeker die after party, los van het hele circus. Ik zou er ook geen minuut over na hoeven te denken.

Enjoy Marco

TheArtfulDodger
Veel plezier morgen, -marco-!

Thanks DjFrankie & TheArtfulDodger ?

Ik ben erg benieuwd wat me te wachten staat en wat ik ervan vind ?

Die vent die de boel presenteert is echt een enorme zak. Hopelijk gebeurt er iets vreselijks met hem.

Beste een aardig optreden van Eminem. Geen spastische bewegingen meer, en hij schuilt zich niet meer onder een capuchon. Trouwens heeft Afrojack zich negatief uitgelaten over hem?

Bij Jared Leto's oproep voor een minuut stilte voor de slachtoffers in de Filipijnen ging ik toch ook even stevig door de grond heen van plaatsvervangende schaamte.
Een horde hysterische bakvissen viel hem ten deel.

Die showhost hadden ze ook thuis mogen laten.

Kings Of Leon gaf wat mij betreft het beste optreden weg.

Lees ik nu echt dat Bruno Mars de award heeft gewonnen voor "beste alternatieve muziek"? Die maakt toch gewoon hitparadepop of mis ik iets? Wel van een prima kwaliteit overigens, daar niet van...

Wie was de host dan?

Red Foo, of hoe je dat dan ook dient te spellen.

kaztor schreef:
Die showhost hadden ze ook thuis mogen laten.
Kings Of Leon gaf wat mij betreft het beste optreden weg.

Redfood was idd irri. KOL waren goed, maar beste optreden was toch echt Eminem en The Killers

GrafGantz schreef:
Lees ik nu echt dat Bruno Mars de award heeft gewonnen voor "beste alternatieve muziek"? Die maakt toch gewoon hitparadepop of mis ik iets? Wel van een prima kwaliteit overigens, daar niet van...

Wat mij vooral verbaasde was dat Artic Monkeys alternative werd genoemd, terwijl Green Day onder de noemer rock vielen? En dat Bruno Mars de award voor beste nummer won, terwijl Thrift Shop en Get Lucky dit jaar vele malen grootsers waren. De prijs leek vooral te gaan naar de artiest die meest recentelijk hun nummer uit hadden gebracht. Want hoe kan Eminem anders winnen?

GrafGantz schreef:

Nee, nee. Dat was die ANDERE Mars. 30 Seconds To.

Tja, ik heb er niets van gezien en meldt alleen maar wat ik op nu.nl gelezen heb. Dan zullen ze het daar wel fout hebben.

Ik las dat de recensent maar 4 uur geslapen had. Dat zal het zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.