MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Corabelle Festival

zoeken in:
Volgende zomer organiseert Roskilde een nieuw festival genaamd Corabelle. De informatie over het festival is schaars maar binnenkort wordt er meer over bekend gemaakt. Wel is bekend dat Roskilde plant het grootste elektronische evenement van Europa te organiseren.

Het festival wil niet in details treden over de exacte locatie maar het gerucht gaat dat Corabelle plaats zal vinden in Heide (foto). Er wordt verwacht dat het nog enkele maanden duurt voor de eerste namen bekend worden gemaakt.

Bron: Nieuws op Festivalinfo : Roskilde lanceert nieuw elektronisch festival

Wat een locatie! Ben benieuwd naar wat dit precies zal gaan worden.

Waar baseer je dat op, op de foto van de festivalinfo link?

Die foto zegt genoeg toch?

Ziet er leuk uit, maar is me nog een beetje vaag. Ik zie er niet veel van.

Joerii schreef:
Ziet er leuk uit, maar is me nog een beetje vaag. Ik zie er niet veel van.

Even googelen en je hebt een duidelijkere foto: Roskilde Festival lancerer ny elektronisk festival / NYHED / MUSIK / SOUNDVENUE

Ziet er mooi uit, maar zegt nog steeds weinig. Er staat dat het (volgens hun bedoeling) het grootste elektronische festival van Europa wordt en een foto van 1 stage zegt dus nog wel weinig. Ook zie ik het niet zo voor me dat iedereen op stoelen zit bij een (elektronisch) festival, ben wel benieuwd naar de line-up dan.

Joerii schreef:
Ziet er mooi uit, maar zegt nog steeds weinig. Er staat dat het (volgens hun bedoeling) het grootste elektronische festival van Europa wordt en een foto van 1 stage zegt dus nog wel weinig. Ook zie ik het niet zo voor me dat iedereen op stoelen zit bij een (elektronisch) festival, ben wel benieuwd naar de line-up dan.

Het lijkt me duidelijk dat het in de omgeving van een meer is en dat het een prachtige locatie is vind ik ook duidelijk. Genoeg redenen voor mij om enthousiast te zijn. De rest zien we later wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.