MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Les Ardentes

zoeken in:
Les Ardentes: een sympathiek Luiks festival, het kleine broertje van Dour Festival, zo je wil. Ik ben er tot dusver één keer naartoe geweest, in 2008. Daarvan herinner ik mij een onder water gelopen weide en een teleurstellend concert van The Mars Volta. Ergo, ik ben er sindsdien niet meer teruggekeerd.

Maar kijk, de eerste namen voor 2014 zijn binnengestroomd, en enkele daarvan doen mijn muzikale hart sneller staan: Massive Attack, Vitalic, Giorgio Moroder, Caribou, Daughter, Julia Holter, Kate Boy. Tempting!

Les Ardentes - lesardentes.be

Dit festival verdient eigenlijk meer aandacht, serieus aan het denken om dit jaar te gaan. Eventjes een greep uit de namen die komen dit jaar:

Freddie Gibbs, Kendrick Lamar, A$ap Rocky, De La Soul, dEUS, Hanni El Katib, Bonobo, Mount Kimbie, Lapalux, Nick Mulvey, Oscar & the Wolf, Tom Mcrea, Forest Swords, The Charlatans, Woods, Iggy Pop, Balthazar, Erlend Oye, Metronomy, Ratking, Black Rebel Motorcycle Club

Dit gaan we inderdaad eens serieus overwegen. Hele fijne line up.

Nu ook d'angelo, Logic, Criolo en Bigflo & Oli toegevoegd aan de line up

zondagavond volgt nog een naam apart net zoals Kendrick Lamar toen aangekondigd werd, benieuwd wie het nu wordt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.