MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Gilmour komt naar Amsterdam

zoeken in:
Beste fans,

Bij deze laat ik jullie officieel weten dat David Gilmour 21 maart 2006 een concert geeft in de Heineken Music Hall.
Dit wordt het enige concert in Nederland.

Tim Muylwijk
EMI records
Nederland

Dat wordt vechten voor een kaartje.

Zojuist officieel bevestigd:

David Gilmore komt 19 maart 2006 naar Nederland.
Lokatie is de Heineken Music Hall.
Voorverkoop a.s vrijdag 9 dec.

In 7 ! minuten uitverkocht.

2e concert op 20 maart

Ik had te laat door dat kaartverkoop vrijdag was

En Nederland waren de kaarten inderdaad heel erg snel uitverkocht, maar in Londen Royal Albert Hall waar mn ouders heen gaan duurde t 1 week voordat t uitverkocht was, maar hij gaat er waarschijnlijk nog een 3e show aanplakken dus als je wat wilt misschien is dat dan wat...

Bedankt voor de tip, maar helaas komt mei mij niet zo heel goed uit.

Vince vega schreef:
Bedankt voor de tip, maar helaas komt mei mij niet zo heel goed uit.

Jammer.

VIP kaarten zijn binnen

Komt Gilmour nou zonder de andere leden van Pink Floyd? (oke zonder Waters snap ik)

avdj schreef:
Komt Gilmour nou zonder de andere leden van Pink Floyd? (oke zonder Waters snap ik)

Ja, hij brengt binnenkort ook weer een solo album uit. Overigens heeft hij al vaker solo optredens gedaan, zie ook zijn live-dvd van een aantal jaar geleden, hier is hij op sommige momenten ouderwets goed op dreef.

Alvorens Gilmour deze concerten gaat geven, komt er op 6 maart nog een cd van hem uit genaamd: On an Island.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.