Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 songtitels met 'beladen' termen
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2018, 18:32 uur
Vandaag werd bekend dat uitgever 999 Games de naam van het spel Kolonisten van Catan in 2014 heeft aangepast onder druk van enkele mensen die de term 'Kolonisten' aanstootgevend vonden. Wat iedereen hier precies van vindt is voor deze Top 100 niet relevant. Wel ben ik benieuwd wat er zou gebeuren wanneer de SJW zich ook zouden richten op de muziek. Op welke nummers zou er dan forse kritiek komen?
We zijn dus op zoek naar 100 nummers met songtitels mogelijk 'beladen' zouden kunnen zijn.
We zijn dus op zoek naar 100 nummers met songtitels mogelijk 'beladen' zouden kunnen zijn.
0
geplaatst: 4 april 2018, 20:32 uur
Gretz schreef:
87. DJ Koze - XTC
87. DJ Koze - XTC
Sowieso een lame topic, is dit echt wel muf; kan je de hele discografie van XTC meteen dumpen.
0
geplaatst: 4 april 2018, 20:33 uur
Mjuman schreef:
Sowieso een lame topic, is dit echt wel muf; kan je de hele discografie van XTC meteen dumpen.
(quote)
Nee, we zijn op zoek naar specifieke titels
Verder is dit topic inderdaad net zo lame als al die andere Top 100s, maar een mens wil iets te doen hebben terwijl ie naar muziek luistert

0
geplaatst: 4 april 2018, 20:44 uur
Gretz schreef:
Verder is dit topic inderdaad net zo lame als al die andere Top 100s, maar een mens wil iets te doen hebben terwijl ie naar muziek luistert
Klinkt als een soort bezigheidstherapie. Zou bijna willen zeggen: get a life, cherchez la femme en je problemen zijn voorbij (in ruil voor andere).
Voorheen zou ik je geadviseerd hebben om nu de tv aan te zetten (Veronica), het geluid uit en er een fijn stukje jazzrock onder te pleuren; vijzelt de beleving echt een stuk op.
0
geplaatst: 4 april 2018, 21:35 uur
Mjuman schreef:
Zou bijna willen zeggen: get a life, cherchez la femme en je problemen zijn voorbij (in ruil voor andere)..
(quote)
Zou bijna willen zeggen: get a life, cherchez la femme en je problemen zijn voorbij (in ruil voor andere)..
Haha, 3x raden waarom ik hier al jaren elke dag rondhang
Of het altijd beter wordt met een muze naast je op de bank valt trouwens te betwijfelen ?Mjuman schreef:
Voorheen zou ik je geadviseerd hebben om nu de tv aan te zetten (Veronica), het geluid uit en er een fijn stukje jazzrock onder te pleuren; vijzelt de beleving echt een stuk op
Voorheen zou ik je geadviseerd hebben om nu de tv aan te zetten (Veronica), het geluid uit en er een fijn stukje jazzrock onder te pleuren; vijzelt de beleving echt een stuk op
Ik heb een streampje gezocht omdat Veronica voor de zoveelste keer de verkeerde keuze heeft gemaakt. Wel een goede tip trouwens, normaal val ik die taferelen al snel in slaap. Mooie eerste 45 minuten gezien in de stad van The Beatles
* denotes required fields.