MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Graadmeter / Outlaw 41 / StBru’s De Afrekening

zoeken in:
Sinds 1 februari hebben we er weer een nieuwe popzender bij. Kink haalt oude herinneringen uit de motteballen en gunt de Outlaw 41 weer een tweede (?) leven, maar waar welke lijst volg jij ?

* Pinguin’s Graadmeter
,
* Kink’s Outlaw 41 of
* StuBru’s De Afrekening

* andere alternatieve lijst (bijv. rate your music, last.fm of best ever album etc. ?)

Magick1
De enige lijst die ik volg is Vox. Vox is een top 30 gestemd door de luisteraars van de Belgische Radio 1. HIeronder even de top 15 uitgetikt:

1. Mark Ronson - Nothing Breaks Like A Heart
2. Balthazar - I'm Never Gonna Let You Down Again
3. Whispering Sons - Alone
4. Tourist LeMc - We Begrijpen Mekaar
5. Lenny Kravitz - Johnny Cash
6. Bazart - Onder Ons (ft. Eefje De Visser)
7. Trixie Whitley - Touch
8. Beirut - Landslide
9. Jasper Steverlinck - So Far Away From Me
10. Blof - Zachtjes Zingen
11. Zaz - Demain C'est Toi
12. Ertebrekers - Paranoia
13. Lana Del Rey - hope Is a dangerous for a woman - but i have it
14. Yola - Faraway Look
15. Ryan Adams - Fuck The Rain

VOX: wat is jouw top 3? | Radio 1 - radio1.be

Ik volg De Afrekening (StuBru) nu zo'n 16 jaar. Daar stuur ik ook wekelijks mijn TOP 3 in. Af en toe check ik ook VOX (Radio 1). Die laatste eerder zelden omdat ik de zender niet vaak op zet. En zo vergeet ik het bestaan van de lijst wel eens.

Misschien hebben de heren zin om hier aan deel te nemen?

Ooit in ... De Afrekening

OF

Nieuw in ... De Afrekening (2019)

Weet iemand of de oude hitlijsten van de Outlaw 41 (1994 t/m 1999 zeg maar) nog ergens online zijn terug te vinden?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:47 uur

geplaatst: vandaag om 15:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.