MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Persoonlijke rap top zoveel allertijden

zoeken in:
raffael77 schreef:

24 Murs - Hustle

Mijn favoriete Murs-nummer.

Social_Mask
raffael77 schreef:

02 Pet Rock & CL Smooth - T.R.O.Y.

HipHop klassieker.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Mijn favoriete Murs-nummer.

Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik nou echt een 12 in een dozijn nummer. Maargoed als je het zo top vind moet je 9th wonder en Buckshot met chemistry maar binnenhalen. Dat hele album heeft dezelfde stijl. Ook 9th wonder - dream merchant past wel in dat plaatje.

Murs feat aesop rock - 2 reasons. Dat is mijn favo Murs track, toch een beetje de klassieke 'hardcore' raps van Murs.

Akonner schreef:
(quote)

Hey die uitspraak ken ik nog niet, wel 13 in een dozijn.

Mja anders gaan we het hier over taal hebben op het forum. Beetje vreemde opmerking verder van iemand die op de vorige pagina nog zegt als 'zecht' schrijft.
Dan nog even over de andere opmerkingen die hier geplaats werden jegens jouw. Zie die kritiek op je lijstje niet als negatief.
Het is gewoon zo dat jij in een periode zit waarin nog veel nieuws te ontdekken is. Daar kunnen opzich heel wat mensen jaloers op zijn, want dat is het mooiste aan muziek luisteren.

Revo schreef:
(quote)

Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik nou echt een 12 in een dozijn nummer. Maargoed als je het zo top vind moet je 9th wonder en Buckshot met chemistry maar binnenhalen.

Die heb ik al, maar die vind ik minder dan 3:16. En persoonlijk hou ik er van die ''doorsnee'' 9th Wonder-beats. Ook Murray's Revenge beviel me om die reden erg goed .

Revo schreef:
(quote)

Dan nog even over de andere opmerkingen die hier geplaats werden jegens jouw. Zie die kritiek op je lijstje niet als negatief.
Het is gewoon zo dat jij in een periode zit waarin nog veel nieuws te ontdekken is. Daar kunnen opzich heel wat mensen jaloers op zijn, want dat is het mooiste aan muziek luisteren.
Inderdaad. Good Old Times: eerste keer ILLmatic, eerste keer The Infamous, de eerste keer dat Enter The Wu-Tang me pakte...

- Zucht -

Heerlijk was dat he. Ik weet zelfs nog waar ik CREAM voor het eerst hoorde. Toen ik het album had (mijn eerste hiphopalbum ooit) bleef die de eerste dag de hele tijd op repeat staan haha.

raffael77
Akonner schreef:
(quote)

Deep Cover is zeker een lekker nummer, de rest zegt me niet zoveel. Welk nr van jouw is een echte aanrader als je mijn top bekijkt?

Bedoel je mijn lijstje.
Ligt er aan of je van nieuwe houd of oude hiphop.

raffael77
herbertwest schreef:
Heerlijk was dat he. Ik weet zelfs nog waar ik CREAM voor het eerst hoorde. Toen ik het album had (mijn eerste hiphopalbum ooit) bleef die de eerste dag de hele tijd op repeat staan haha.

Idd, mijn lijstje was niet compleet hehehehehe.
Was net ff snel als de jouwe, maar zelfs als ik een top honderd maak red ik het niet omdat ik zoveel shit heb het erugggggggggggggggggggg moeilijk wordt om te kiezen. LOL

raffael77
Waarom zie ik niemand little brother kiezen die van 9th wonder houd want dat is de groep waar hij bij zit heheheheh lol

raffael77
Jongens hoe werkt het trouwens met dat MIJN ALBUMS

raffael77 schreef:
Jongens hoe werkt het trouwens met dat MIJN ALBUMS
Album die in bezit hebt (of nog moet kopen ofso) kun je in 'Mijn Albums' zetten door dat bovenaan op de albumpagina aan te klikken. Dan kun je naar Mijn Albums gaan en het album in de juiste map zetten.

Akonner
Dit is mijn definietive top 10 (tenminste voor deze week):

1. 2Pac - Until The End Of Time
2. Snoop Dogg - Murder was The Case
3. Fat Joe - My Lifestyle
4. 2Pac Ambitionz Az A Rider
5. Benzino - Look Into My Eyes
6. Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Deep Cover
7. The Game - Confessions
8. Eazy-E - Just Tah Let U Know
9. 2Pac - Hail mary
10. The Firm ft. Canibus - Desperados

raffael77
Niek schreef:
(quote)
Album die in bezit hebt (of nog moet kopen ofso) kun je in 'Mijn Albums' zetten door dat bovenaan op de albumpagina aan te klikken. Dan kun je naar Mijn Albums gaan en het album in de juiste map zetten.

Ik heb er al wat in gezet check maar ff. Ik weet niet of ik ze er allemaal in doe want das erugggggggg veel en veel kent Mume niet. Wat ik wel jamer vind is dat ook de album data's regelmatig niet kloppen.

raffael77 schreef:
Ik heb er al wat in gezet check maar ff. Ik weet niet of ik ze er allemaal in doe want das erugggggggg veel en veel kent Mume niet. Wat ik wel jamer vind is dat ook de album data's regelmatig niet kloppen.

MuMe bestaat nu iets meer dan drie jaar en ik vind zelf dat er behoorlijk wat albums opstaan, ook op hip-hop gebied. Ik ben zelf vaak nog bezig met hip-hop albums erop te zetten en ik zie dat anderen dat ook doen. We zijn hier maar met een klein hip-hopclubje, maar ik vind het fijn om te zien dat er zoveel fanatieke mensen bij zitten. Je kan zelf natuurlijk ook altijd albums toevoegen. In ieder geval hoop ik dat je als je iets ziet wat qua data (bedoel je trouwens de data als meervoud van datum, of de data in de zin van gegevens?) niet klopt, je dit wilt verbeteren, want daar hebben we veel aan! Vergeet niet dat deze site draait op de bijdrage van zijn gebruikers!

raffael77
psychonaatje schreef:
(quote)

MuMe bestaat nu iets meer dan drie jaar en ik vind zelf dat er behoorlijk wat albums opstaan, ook op hip-hop gebied. Ik ben zelf vaak nog bezig met hip-hop albums erop te zetten en ik zie dat anderen dat ook doen. We zijn hier maar met een klein hip-hopclubje, maar ik vind het fijn om te zien dat er zoveel fanatieke mensen bij zitten. Je kan zelf natuurlijk ook altijd albums toevoegen. In ieder geval hoop ik dat je als je iets ziet wat qua data (bedoel je trouwens de data als meervoud van datum, of de data in de zin van gegevens?) niet klopt, je dit wilt verbeteren, want daar hebben we veel aan! Vergeet niet dat deze site draait op de bijdrage van zijn gebruikers!

Geen van beide data's maar de data wanneer de album is uitgebracht. Maar niet alleen Mume schuld ook op overige sites Kunnen ze lang niet alle hiphop vinden.

Dat klopt, ik heb ook vaak moeite met het vinden van hoezen en trackinfo e.d.

raffael77
psychonaatje schreef:
Dat klopt, ik heb ook vaak moeite met het vinden van hoezen en trackinfo e.d.

Lol ik ken dat echt iri, maar ja niets aan te doen.

Niek schreef:
(quote)
Absoluut. Fantastische track. Die sfeer die dat nummer ademt geeft me telkens weer kippenvel. Ik draai dat nummer enkel en alleen als ik alleen thuis ben en de volumeknop open kan draaien. Dat sluit ik me ogen en ga er helemaal in op.

Continue to make more hits with Rae and A
Sunshine plays a major part in the daytime
Peace to mankind, ghostface, carry a black nine nigga!

He, ik wilde ook net die drie zinnen quoten, vind ik het hoogtepunt van de track . Maar hoezo de volumeknop open draaien lol. Dit is een nummer dat je gewoon voor het slapen moet luisteren met een kop thee ofzo , met volume 10.

Ik ga um zo wel even luisteren weer op m'n mooie B&W speakers .

Raekwon the chef
de perfecte sfeer om dat nummer te luisteren is s'avonds in de winter en het dan gewoon op z'n hardst in je headphones te pompen. echt een geweldige sfeer heeft dat nummer.

Headphones..jezus, jullie zijn echt gek allemaal . Het is een relaxt nummer, dus gewoon laag volume, en zeker niet met de slechte kwaliteit van een MP3 speler.

Raekwon the chef
Oh, ik doe sowieso elk vet nummer hard, of het nou een rustig nummer of een druk nummer is..

LapraS schreef:
Headphones..jezus, jullie zijn echt gek allemaal . Het is een relaxt nummer, dus gewoon laag volume, en zeker niet met de slechte kwaliteit van een MP3 speler.
Die passie van Ghostface moet je niet kunnen horen, die moet je voelen! Knetterhard dat volume dus .

raffael77
Ik drop binnenkort wel ff een snelle Top 250
Maar ga niet zeueren over die ken ik niet of niets aan omdat de meeste waarschijnlijk een heleboel niet kent.
De nummers die er neer zet zijn allemaal aanraders van Oldschool tot Newschool door elkaar ok.

Mijn top 40 (willekeurig volgorde) met een duidelijke voorkeur voor NAS!

M.O.P.: Calm Down
Notorious B.I.G. ft. Bone Thugs ‘n’ Harmony: Notorious Thugz
Notorious B.I.G. ft. Bob Marley: Hold Ya Head
Notorious B.I.G.: Juicey
Nas: Ether
Nas: Represent
Nas: Doo Rags
Nas: Made You Look
Nas: If I Ruled The World
Nas: Get Down
Nas ft. Scarface: In Between Us
DMX: Slippin’
Foxy Brown: BK Anthem
Mobb Deep: Drop A Gem On Em
Mobb Deep: Shook Ones Part II
Ice Cube: It Was A Good Day
Ice Cube: No Vaseline
GZA: 4th Chamber
Jay-Z ft. Notorious B.I.G.: Brooklyn’s Finest
Jay-Z: Dead Presidents II
Jay-Z ft. R. Kelly: The Streets
Old Dirty Bastard ft. Kelis: Baby I Got Your Money
Old Dirty Bastard: Shimmy Shimmy Ya
Tupac: Hit Em Up
Mos Def: Mathematics
KRS One: Step Into A World
Tupac: Hit 'Em Up
Tupac ft. Nas: Thugs Mansion
Dizzy Rascal: I Luv U
Dizzy Rascal: Stand Up Tall
Foxy Brown: BK Anthem
Canibus: Second Round Knock Out
Obie Trice: Assasins
Obie Trice: The Set Up
Naughty by Nature: O.P.P.
Beatnuts: No Escapin' This
Biz Markie: Just A Friend
Slick Rick: Childrens Story
Talib Kweli: Get By
Dr. Dre ft. Snoop Dogg: Still Dre (geschreven door Jay-Z)

Raekwon the chef
1. Immortal Technique - Dance With The Devil
2. Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck
3. MF DOOM - the finest
4. raekwon - verbal intercourse
5. the notorious b.i.g. - everyday struggle
6. a tribe called quest - steve biko (stir it up)
7. Nas - the world is yours
8. Mobb Deep - Give up The Goods (just step)
9. GZA - Duel of the Iron Mic
10. Ghostface Killah - Iron Maiden
11. Method Man - I Get My Thang in action
12. ODB - Protect Ya Neck II the Zoo
13. GangStarr - Above The Clouds
14. 2pac - Life Goes On
15. Snoop Doggy Dogg - Murder Was The Case
16. Redman - Rock Da Spot
17. N.W.A - Sa Prize Part II
18. Canibus - Genabis
19. The Game - Hate it or love it
20. Eazy-E - Real Motherfucking G's
21. Deltron 3030 - Things You Can Do
22. Gravediggaz - Diary of a Madman
23. Ice Cube - Bird in the Hand
24. Jeru the Damaja - Brooklyn Took It
25. The Pharcyde - Drop
26. Royce the 5'9 - Death Is Certain Part 2 (it hurts)
27. Masta Killa - D.T.D.
28. RZA - La Rhumba
29. Public Enemy - Fight The Power
30. Eminem - Marshall Mathers

Niek schreef:
Altijd weer leuk om een lijstje samen te stellen

01 Wu-Tang Clan - Can It Be All So Simple
02 Nas - One Love
03 A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got)
04 Wu-Tang Clan - 7th Chamber
05 Talib Kweli - Memories Live
06 Jay-Z - Can't Knock the Hustle
07 Eminem ft Dido - Stan
08 The Pharcyde - Runnin'
09 Common ft Ynot - Chapter 13 (Poor Man vs Rich Man)
10 GangStarr ft Inspectah Deck - Above the Clouds
11 2Pac - Dear Mama
12 The Roots - What They Do
13 Jurassic 5 - Freedom
14 Common - I Used to Love HER
15 MF Doom ft Apani B - Let Me Watch

Hier moet N.T. van Q-Tip en Busta Rhymes ook tussen. En hoog! Besef me nu net hoe ziek goed die track is

Edit: Nu ik deze lijst terugzie, besef ik ook hoe betrekkelijk zulke lijstjes zijn. Nu zou hij er weer heel anders uitzien...

Akonner
Top weer veranderd ziet er nu zo uit:

1. 2Pac - Life Goes On
2. Proof ft 50 Cent - Forgive Me
3. Ludacris ft. Mary J Bligde - Runaway Love
4. Snoop Dogg- Deep Cover
5. Royce da 5'9 - BOOM
6. Snoop Dogg ft. Damian Marley - Get A Light
7. Ice Cube ft Snoop Dogg & Lil Jon - Go To Church
8. Eaze-E - Creep N Crawl
9. 2Pac - I Aint Mad At Cha
10. THC - Geef Mij Maar Amsterdam

rico-bballer
ik ga toch maar wat meer mee doen met forum,s was hier eerst vaak meer voor info, maar laat ik hier maar een beginnen.
1. 2pac dear mamma
2. nas life,s a bitch/ n.y state of mind (kan echt niet kiezen)
3. immortal technique dance with the devil
4. wu-tang clan protect ya neck
5. the notorious b.i.g sky,s the limit
6. it ai,nt hard to tell
7. me against the world
8. mobb deep shook ones pt 2
9. the notorious b.i.g juicy
10. immortal technique the cuase of death
11. the pharcyde passing me by
12. jurassic 5 what,s golden
13. mos def ft talib kweli respiration
14. big pun beware
15. aotp battle cry
16 jedi mind tricks uncommon valor
16. nas one mic
17. mobb deep survival of the fittest
18. the roots here i come
19. camp lo luchini
20. wu-tang clan bring da ruckus

(geen perfecte volgorde maar ook neit helemaal willekeurig)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.