Muziek / Toplijsten en favorieten / Het slechtste van ...
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2009, 09:23 uur
Talk Talk (1)*
Neurotisch zeurnummer. Bijna niet te geloven dat dit dezelfde band is van de latere meesterwerken.
Neurotisch zeurnummer. Bijna niet te geloven dat dit dezelfde band is van de latere meesterwerken.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 11:41 uur
Talk Talk (1)
It's So Serious (1)
Another World (1)*
Ook van The Party's Over
It's So Serious (1)
Another World (1)*
Ook van The Party's Over
0
geplaatst: 19 mei 2009, 13:37 uur
Geen enkel slecht nummer. The party's over vind ik een prima plaat.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 mei 2009, 19:06 uur
It's So Serious (2)*
Talk Talk (1)
Another World (1)
Talk Talk (1)
Another World (1)
0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:00 uur
magere opkomst hier; een maand geleven gaven nog 25 mensen hun voorkeur aan bij 'Het beste van...'
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 mei 2009, 09:11 uur
Het is ook met pijn in het hart dat ik hier een nummer genoemd heb... kan ik hem nog terugtrekken?
0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:13 uur
nou ja... het was ook mijn keuze, en als jij hem terugtrekt is It's So Serious niet meer officieel het slechtste van Talk Talk en zou ik hem natuurlijk een tweede kans moeten geven, in plaats van hem te skippen zoals ik gisteren heb gedaan 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 mei 2009, 09:15 uur
Het was met name "met pijn in het hart" omdat ik The Party's Over een wat onderschatte plaat vind, maar goed, dit vond ik toch ook niet zo'n interessant nummer. De keuze had ook op een van de nummers van de 2e helft van It's My Life kunnen vallen.
0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:25 uur
It's My Life heeft aan het eind inderdaad ook niet zulke sterke nummers. En tja, The Party's Over een onderschatte plaat... jouw stem ligt nota bene lager dan het gemiddelde 

0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:31 uur
Ik heb even gekeken maar ik vond het erg moeilijk. Sowieso is er geen echt slecht nummer in de catalogus van TT. Dus voor mij was het ook makkelijker geweest om een beste van een bepaalde plaat of gehele discografie te kiezen dan een slechtste (of minst goede in dit geval).
0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:38 uur
vigil schreef:
Ik heb even gekeken maar ik vond het erg moeilijk. Sowieso is er geen echt slecht nummer in de catalogus van TT. Dus voor mij was het ook makkelijker geweest om een beste van een bepaalde plaat of gehele discografie te kiezen dan een slechtste (of minst goede in dit geval).
Telt ook voor mij!! En inderdaad is The Party's Over zeker geen slechte plaat, ware het niet dat de rest zo ver-schri-kkelijk goed is.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 mei 2009, 09:46 uur
freitzen schreef:
En tja, The Party's Over een onderschatte plaat... jouw stem ligt nota bene lager dan het gemiddelde
En tja, The Party's Over een onderschatte plaat... jouw stem ligt nota bene lager dan het gemiddelde
Maar wel boven mijn eigen gemiddelde...
Nieuwe doen?
Vandaag: Rush
0
geplaatst: 20 mei 2009, 10:32 uur
sjemig, Rush... heb 57 nummers op mijn computer staan en wederom is niks slecht (de reden dat ik bij The Police ook paste, Talk Talk lukte dan nog wel). Ik heb sterk de neiging om The Spirit of Radio te zeggen omdat ik die herhalende openingsriff irritant vind, maar ik ken slechts vijf platen van de band in zijn geheel en van 1987-2002 sowieso praktisch niks, dus van mij geen stem.
0
Kingsnake
geplaatst: 20 mei 2009, 10:35 uur
Face Up (1)
Superconductor (1)*
Nou, Rush heeft wel draken van songs gemaakt hoor.
In de periode '88-'91 waren ze het even zoek en ook de laatste twee platen zijn niet helemaal 100%
Superconductor (1)*
Nou, Rush heeft wel draken van songs gemaakt hoor.
In de periode '88-'91 waren ze het even zoek en ook de laatste twee platen zijn niet helemaal 100%
0
geplaatst: 21 mei 2009, 10:29 uur
Face Up (2)*
Superconductor (2)*
Hmm, kan me bij slechte Rush-nummers ook niet zoveel voorstellen, al heb ik de laatste twee studio-albums nog niet aangeschaft. Maar Superconductor staat me toch wel bij als een vervelend niemendalletje.
Superconductor (2)*
Hmm, kan me bij slechte Rush-nummers ook niet zoveel voorstellen, al heb ik de laatste twee studio-albums nog niet aangeschaft. Maar Superconductor staat me toch wel bij als een vervelend niemendalletje.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 mei 2009, 11:10 uur
Superconductor (3)*
Face Up (2)
Dit waren net de twee nummers die ik ook voor ogen had... nouja... plus nog wel een paar tot 1976 of vanaf 1987.
Grappig, deze publieksfavoriet heeft het bij mij ook nooit gedaan.
Face Up (2)
Dit waren net de twee nummers die ik ook voor ogen had... nouja... plus nog wel een paar tot 1976 of vanaf 1987.
freitzen schreef:
Ik heb sterk de neiging om The Spirit of Radio te zeggen omdat ik die herhalende openingsriff irritant vind
Ik heb sterk de neiging om The Spirit of Radio te zeggen omdat ik die herhalende openingsriff irritant vind
Grappig, deze publieksfavoriet heeft het bij mij ook nooit gedaan.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 12:07 uur
Madonna - Die Another Day (2)*************************** !!!!!!!!!!!!
A-Ha - The Living Daylights (1)
0
geplaatst: 28 mei 2009, 13:14 uur
Madonna - Die Another Day (2)
Duran Duran - A View to a Kill (1)*
Duran Duran - A View to a Kill (1)*

0
geplaatst: 28 mei 2009, 13:45 uur
Madonna - Die Another Day (2)