Muziek / Toplijsten en favorieten / Het slechtste van ...
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2009, 13:48 uur
Kiss from a Rose (2)***
Verschrikkelijk irritant nummer van een verder best sympathieke zanger.
Verschrikkelijk irritant nummer van een verder best sympathieke zanger.
0
geplaatst: 20 september 2009, 22:29 uur
Ik pas. Al heb ik nooit begrepen dat dit nummer het bekendste op het tweede album is geworden i.p.v. het veel betere Prayer for the Dying wat nog de eerste singel was ook.
0
MrGuitar240
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:23 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Overschatste nummer van...:
Wat jullie de overschatste nummers vinden van een bepaalde band. We beginnen met de beatles.
Ik zeg: Strawberry fields.
Wat jullie de overschatste nummers vinden van een bepaalde band. We beginnen met de beatles.
Ik zeg: Strawberry fields.
0
wijsneus
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:28 uur
sxesven is me net voor, maar ik ben het 100% met hem eens.
0
MrGuitar240
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:29 uur
Ik hoor liever strawberry fields maar Yellow sub word ook nooit bij de beste Beatle nummers genoemd. Strawberry wel en dat vind ik niet, Daarom vind ik die overschatter:p(of hoe je dat schrijft)
0
wijsneus
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:34 uur
Ah, op zo'n manier ! De Gele Duikboot is sowieso een draak, maar mss is All You Need Is Love nog wel meer overschat.
Best wel een moeilijke opgave, dit
Best wel een moeilijke opgave, dit

0
sxesven
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:38 uur
Yellow Submarine mag op waardering van de grijze massa rekenen en is tevens eens gecoverd door Frans Bauer; I rest my case. Tevens de meest walgelijke song in hun oeuvre, dus met afstand het nummer dat het meest overschat kán worden, gezien de verhouding waardering:kwaliteit.
0
MrGuitar240
geplaatst: 26 oktober 2009, 11:46 uur
Och. Ik vind All you need is love walgelijk. Vergeten. Maar is denk niet overschat. Omdat niemand (Niemand?) het leuk vind.
0
Elvis Presley
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:00 uur
Er is wel een nummer van een lid van de Beatles dat me onmiddellijk te binnen schiet als gruwelijk overschat, namelijke Imagine van Lennon.
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:09 uur
Is het niet 'meest overschatte' in plaats van 'overschatste'?
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:20 uur
Yellow Submarine en ook All You Need Is Love (beiden nr.1-hits) vind ik ook overschat, wel leuke nummers maar ik ken veel betere van the Beatles. Al vind ik die 2 songs nog altijd veel beter dan de meeste nummers in de huidige top-40.
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:21 uur
levenvergeten schreef:
Ik gok zo maar van wel...
0
MrGuitar240
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:33 uur
levenvergeten schreef:
He ja. Ik wist het. Ik woist dat het niet klopt.
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:38 uur
Topic even samengevoegd met "het slechtste van" want na de paar grote artiesten zullen er weinig overschatte nummers overblijven.
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 12:41 uur
Lucy in the Sky With Diamonds. Het baanbrekende hoor ik er niet aan af, tenzij het om een baanbrekende lusteloosheid gaat. Te veel aan de papiertjes gelikt...
0
geplaatst: 26 oktober 2009, 13:23 uur
Als het gaat om succes bij het grote publiek, dan sluit ik me wel aan bij Yesterday. Sommige andere nummers worden ook door critici en op dit soort fora overschat door de liefhebbers, en dan vooral sommige van de rockers op de witte dubbel:
- Back in the USSR
- Helter Skelter
- Happiness is A Warm Gun
en vooral
- While my Guitar Gently Weeps
zijn allemaal een stuk minder goed en baanbrekend dan vaak wordt beweerd in dit soort discussies, imo althans.
- Back in the USSR
- Helter Skelter
- Happiness is A Warm Gun
en vooral
- While my Guitar Gently Weeps
zijn allemaal een stuk minder goed en baanbrekend dan vaak wordt beweerd in dit soort discussies, imo althans.
0
Misterfool
geplaatst: 26 oktober 2009, 19:17 uur
Love me do
I want to hold your hand
She loves you
Eight days a week
I want to hold your hand
She loves you
Eight days a week
0
MrGuitar240
geplaatst: 27 oktober 2009, 12:18 uur
Ik hou zo van eight days. Ach ja, over smaak valt...
0
geplaatst: 7 november 2009, 16:22 uur
Yellow submarine!
En dat zeg ik als fervent Beatles-fan. Dat Ringo het zingt, vind ik niet eens zo erg. Maar het is eigenlijk gewoon een slecht liedje. Wim Kan ('Jelle zal wel zien') maakte er destijds van wat het eigenlijk is: een veredelde carnavalskraker, en dan nog een hele flauwe.
En dat zeg ik als fervent Beatles-fan. Dat Ringo het zingt, vind ik niet eens zo erg. Maar het is eigenlijk gewoon een slecht liedje. Wim Kan ('Jelle zal wel zien') maakte er destijds van wat het eigenlijk is: een veredelde carnavalskraker, en dan nog een hele flauwe.
0
geplaatst: 7 november 2009, 16:23 uur
Tijd weer voor een nieuwe in dit topic. Wat vinden jullie het slechtste van Het Goede Doel?
* denotes required fields.