MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Beste / Leukste Quotes... van Musici / Producers, Etc.

zoeken in:
Deze kwam ik net tegen op Discogs (bij Squarepusher's debuut):

George Bernard Shaw once said, "Nothing soothes me more after a long day of pianoforte recitals, than to sit and have my teeth drilled."

En deze las ik ooit in Oor, opgetekend uit de mond van Will Oldham:

"Happy is like hungry, it just happens at different times."

Als weer iemand het over plagiaat heeft: iemand wees Brahms erop, dat het laatste deel van zijn eerste symfonie wel erg veel leek op het laatste deel van Beethovens negende symfonie. "Elk dwaas kan dat zien", repliceerde Brahms, al had ie volgens mij "elke dwaas kan dat horen" moeten zeggen.

'The Beatles zijn populairder dan Jezus', zei John Lennon in 1966, waarin hij betoogde dat het publiek meer verliefd was op de band dan op Jezus en dat het christelijk geloof in die mate afnam dat het kan worden overtroffen door rockmuziek.
De uitspraak veroorzaakte een grote controverse in de VS, waar fanatieke christenen albums van de Britse band uit protest op de brandstapel gooiden.

spinout schreef:
..."Elk dwaas kan dat zien", repliceerde Brahms, al had ie volgens mij "elke dwaas kan dat horen" moeten zeggen.
Hij doelde zeker op notenschrift...?

''These go to eleven.'' (Tufnel, 1984).

Don Cappuccino schreef:
''These go to eleven.'' (Tufnel, 1984).

That's like, one louder.

"Music is the wine that fills the cup of silence.” ― Robert Fripp

Zap! zei:spinout schreef:
..."Elk dwaas kan dat zien", repliceerde Brahms, al had ie volgens mij "elke dwaas kan dat horen" moeten zeggen.
Hij doelde zeker op notenschrift...?

Daar kun je wel een punt hebben, ZAP!.

Mark Hollis has been credited with saying:
"Before you play two notes, learn how to play one note. And don't play one note unless you've got a reason to play it."
He also commented: "The silence is above everything, and I would rather hear one note than I would two, and I would rather hear silence than I would one note."

Tom Waits - "Reality is for people who can't face drugs."

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Gast
geplaatst: vandaag om 06:49 uur

geplaatst: vandaag om 06:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.