MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Whitesnake Top 10 (songs)

zoeken in:
Wrathchild1
1. Still of the Night
2. Fool for Your Loving (89)
3. Crying in the Rain
4. Looking for Love
5. Bad Boys
6. Now You’re Gone
7. Is this Love ?
8. Children of the Night
9. The Deeper the Love
10. You’re Gonna Break My Heart Again

Wrathchild1
Op 8 moet Sweet Lady Luck zijn.

Ik ben meer liefhebber van de 2e helft van de jaren 80 sound , vooral het album 1987 en het meeste is dan ook van 1987 met John Sykes en een 4-tal nummers met Steve Vai uit 1989.

1. Still of the Night
2. Slow an' Easy
3. Ain't No Love in the Heart of the City
4. Trouble
5. Walking in the Shadow of the Blues
6. Sailing Ships
7. The Time Is Right for Love
8. Lovehunter
9. Crying in the Rain ('87)
10. Sweet Talker

Ik ben liefhebber omdat David Coverdale in Deep Purple heeft gezeten; een verleden dat hij soms moeilijk kan loslaten.

Wrathchild1
B.Robertson schreef:

Ik ben liefhebber omdat David Coverdale in Deep Purple heeft gezeten; een verleden dat hij soms moeilijk kan loslaten.
Ik ken zijn manier van inbreng niet goed beoordelen , omdat ik dat werk minder ‘ ken’.

Overigens is het eerdere werk van Whitesnake ook niet raar/slecht of zo.

Zeer de moeite waard die drie albums met Purple, hij moest de vocalen delen met Glenn Hughes maar klassiekers als Mistreated en Soldier of Fortune worden solo gezongen.

Heb meerdere draaizuilen voor 200 CD's. Eén kant van zo'n exemplaar wordt voor de volle 100 stuks benut door Deep Purple en aanverwanten, dus ook Whitesnake.

Als Coverdale op de unplugged-toer gaat kan ik dat zeer waarderen. Unzipped is mijn favoriete album van de laatste jaren. Forevermore en Good to Be Bad ken ik niet zo, wordt zo'n vreemdelingenlegioen daar. Soloplaten als Northwinds en Into the Light zijn ook de moeite waard.

01: Still in the night
02: Love ain't no stranger
03: Crying in the rain 1987
04: Judgement day
05: Sailing ships
06: Gambler
07: Take me with you
08: Summer rain
09: Can you hear the wind blow
10: Sweet talker
Still in the night is duidelijk de favoriet! 3X nummer 1

1. Walking in the Shadow of the Blues
2. Ain’t Gonna Cry No More
3. Hot Stuff
4. Love to Keep You Warm
5. Lie Down (a Modern Love Song)
6. Don’t Break My Heart Again
7. Take Me With You
8. Till the Day I Die
9. Here I Go Again
10. Come On

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.